Bence çok ikonik bir kadın ya. Fanıyım, bayılıyorum.
Hem Seksi 
Hem Bakımlı 
Hem Giderli 
Hem Tatlı 

Hem de kaybolanları buluyor Daha ne olsun?












Eskiden samimiydi belli bir kitlesi vardı
Şimdi reyting derdine düştü çok yapay çok sahte. Sosyal medyada konuşulmayı iyi bişey sanıyo ama değil. Sosyal medyada unutulduğunda televizyonda da unutulacak ve program kapanacak
Teşekkürler
İki yıldır çöktü önceden hoştu. Kuaförünü değiştirsin sürekli kadının saçlarını yakıyor 😁
van depreminde ölenlere sevinen kadın değil mi bu kadın adolf hitlerin kadın versiyonu
Bayılıyorum tam evlenilesi kadın
Cevap
18Cevap
Başarılı bir kadın bazen geri kafalılık yapıyor ama severim.
Sevmiyorum inanılmaz itici
Mimiklere baksana sinsilik akıyor
Hoş hatun ama korkutucu oluyor bazen
Çok abartılıyor sadece işini iyi yapan bir kadın
Kimsenin olmaması rakipsiz olduğunu tekel gibi gösterir. Ama abartmayın yinede dediğim gibi işini kusursuz yapıyor
makyajsiz hali yarramin inik haline benziodur kesin
saç modelini değiştirse artık :D
Fenerbahçeli olmasi yeter😊😊
Evet desteklıyorum. Basarıkar dıliyorum
şöyle bir bulsam ama nerede...
Nayır dxd
Nefret ediyorum
Çok itici geliyo bana konuşması hal hareketleri, kişiliğinde de sıkıntı olduğunu düşünüyorum
hiç kadın gibi değil
bakışları fiziği erkek gibi çekici değil bence
yani çok çok da bakmadım aslında fziğine de bir erkeksi duruşu varya o itici gelyor
el hareketleri falan
hmm olabilir :) ayakları küçük begenebilirim ama asdfglkjhgfd
bimiyorum işte sen biliyor musun asdfghjkjhg
hmm
Sexy bı tarafı var kadının garip bı şekilde
Evet beğeniyorum
Evet iyi
son foto cok iyi :D
itici
Çok tatlı bı kadin
İtici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar