Bence Camila tam bir kezban gibi görünüyor.
İlişkileri de reklam için yapılan bir yalan diyor çoğu kişi zaten.


İlişkileri de reklam için yapılan bir yalan diyor çoğu kişi zaten.






Gül gibi çocuğa hiç bu kız gitmişmi 😒
Camilayi sevmiyorum
Baya Kezban hemde
Cevap
2Cevap
Hayır bence yakışmıyolar. Shawn aşırı yakışıklı ve tatlı Camilla çirkin bence yakışmıyo (Camilla Shawnla sevgili diye kıskanmış ola bilirim azıcık😅)
Yakışsalar ne olacak çocuğun gözü başka kızlarda 😂😂
Camila’yı hiçbir zaman sevemedim. Görünüş olarak birbirleriyle yakıştıklarını söyleyemeyeceğim...
Hayır, yakışmıyorlar. Shawn Mendes çok yakışıklı.
Pırasayla patlıcan gibiler
Kezban evet
Kezban ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar