Sen bahçesine ben kasırga
Çiçeklerin kopar burda
YAPMAAAAA
Çiçeklerin kopar burda
YAPMAAAAA
Tam da Emircan'ın instagram hikayesinde Nalan şarkısına gelen yanıtlara bakıyordum ki karşıma bu soru çıktı. Gerçekten çok naif, içten bir şarkı olmuş, bu batağa ben de düştüm çıkamıyorum... 😍😍
Şimdi dinledim bana hitap etmiyor.. kendi adımi duymayı tercih ederim bu tuzlu meltem mi böyle genzimi yakann..😍😅😅
Bırakta o söylesin :D
Cevap
4Cevap
Yapma bee
nalan kim ula
aynen ondan
Nalan kim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar