Friendse başlarken ingilizce seviyem çok düşüktü 😀 o kadar yıl okymuşuz ingilizceyi okulda ama friends daha çok şey öğretti bana kelime konusunda 😄 diziye 3 ay önce başladım 10 sezonun hepsini geçen hafta bitirdim 😊 inanın şimdi ingilizcede çoğu kelimeyi anlayabiliyorum. Şimdi Friendsi ingilizce altyazılı izliyorum konuşmaları anlayıp 😁 onlarla gülebiliyorum türkçe altyazıya gerek olmadan tavsiye ederim Friendsi hem komedi anlamında en iyi dizi hem de ingilizcem gelişti. Şimdi ingilizce kursuna giderek daha da ingilizce mı pekistiriceğim. Bu araada dizi bitti ben boşlukta kaldım yeni başlayanlar sizi kıskanıyorum 😕
ben gerçekten iyi bir ingilizce eğitimi aldım ingilizcem türkçemden daha iyi bile diyebilirim biraz gittiğim okullarla alakalı ingilizce ağırlıklı okullardı yardım edebilirim. İngilizcen iyi değilse alt yazılı filmler diziler izlemelisin ingilizcen geliştikçe altyazıyı kapatıp izle anlamıyorum diyebilirsin ama bize de böyle öğrettiler ve fark etmeden işe yarıyor :) netflix dizileri çok güzeldir kendine birkaç yabancı idol bulup filmlerini izleyebilirsin mesela Noah Centineo yaşım 17-1 (böyle yazıyorum yoksa uygulama hesabı kapatıyor :D) her neyse noah centineo yu çok severim mesela sen de seversen to all boys i loved before, the perfect date, swiped bunları izleyebilirsin güzeller :)
Olur olur Kulak dolginlugunu dizilerden Göz aşinaligini kitaptan kazanirsin Ks'nin ingilizce versiyonundan hesap aç Oradan da günlük konuşma edinirsin Al sana ingilizce işte Hiç gerek yok kursa
öncelikle kendi anadilini iyi biliyormusun? sonrasıyla temelin aşinalığın yok ise ne kadar yırtınırsan yırtın öğrenemezsin.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Türkçe mi gayet iyi biliyorum 😁 temelimi aldım bu diziyle işte niye hevesimi kıriyon çoğu kelimeyi biliyorum ingilizcede sadece biraz eksiklerim var onlari kursla gidermeyi düşünüyorum
En İyi Cevaplar