Friends izleyerek ingilizce öğrenilebilir mı?

Friendse başlarken ingilizce seviyem çok düşüktü 😀 o kadar yıl okymuşuz ingilizceyi okulda ama friends daha çok şey öğretti bana kelime konusunda 😄 diziye 3 ay önce başladım 10 sezonun hepsini geçen hafta bitirdim 😊 inanın şimdi ingilizcede çoğu kelimeyi anlayabiliyorum. Şimdi Friendsi ingilizce altyazılı izliyorum konuşmaları anlayıp 😁 onlarla gülebiliyorum türkçe altyazıya gerek olmadan tavsiye ederim Friendsi hem komedi anlamında en iyi dizi hem de ingilizcem gelişti. Şimdi ingilizce kursuna giderek daha da ingilizce mı pekistiriceğim.
Bu araada dizi bitti ben boşlukta kaldım yeni başlayanlar sizi kıskanıyorum 😕
Friends izleyerek ingilizce öğrenilebilir mı?
Friends izleyerek ingilizce öğrenilebilir mı?
Cevapla