Beni çeken değişik bir şey var bu çocukta. Ben Fero'nun keli 💚 ben. Tatlı şey 😊






Bir ara okul zilini Bu şarkıyı yapmışlardı o zamandan notunu vermiştim. Berbat müzik piyasasının berbat ürünlerinden biri o da
bu videoyu çok güzel yapmışlar sdfsd
Gereksiz uzun olmuş 😂
Berkcan ile olan videodan sonra hafif bir iticilik sezdim
Sevişilesi pardon sevilesi.
Pozlara bak
Çekmeyecek gibi değil ki
Cevap
9Cevap
nefret ediyorum hiç sevmiyorum kendisinide müziklerini de
Rap yapmak bir kenara dursun müzikten dahi anlamıyor bence. Kulak tırmalıyor sadece.
Hiç sevmedim sevende uzak dursun benden lütfen ☺️
İnsanları çok küçümsüyor. 🙄
Tipik serseri seven türk kızı işte :)
Saçma ve saçma ötesi şarkıları var.
10/10 puanlık arkadaş modeli
Dinlediğim bir sanatçı değil
Babafingo brrraaaa 😍😍
Tipim değil ama şarkıları güzel
İtici.
Kendisini sevmiyorum ama şarkıları güzel
king
Geçici ünlü olan birisi daha
Bomboş.
Dinlemem etmem
Google'da aratarak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar