Maria sharapova güzel bir kadın mı sizce?

Boyu da 1.88 çüşşş dedimm, Bu kadının dengini bulması çok zor ona ancak Basketbolcu erkek yakışır.
Maria sharapova güzel bir kadın mı sizce?

Maria sharapova güzel bir kadın mı sizce?
Maria sharapova güzel bir kadın mı sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Bana Sıradan geliyor, yüzünde insanı şaşkınlara uğratan ve Aman Allah'ım dedirten bir güzellik yok. Çirkin değil ama aşırı güzel de değil. Lakin bizde Beren saat, Tuba Büyüküstün, Bensu soral falan yüz olarak Bin basar buna.
Maria sharapova güzel bir kadın mı sizce?
Cevapla