Tuğçe Kandemirin sesini beğenmeyen tek kişi ben miyim?

Allahım, inek gibi anırıyo sanki. Bir de güzelmiş gibi her yer de şarkısı , midem bulanıyor artık yav, bu kadının sesinde ne buluyosunuz, söyleyiş tarzı da sesi de sanki dövüyolarmışta bağırıyomuş gibi ayyyhh sinir bastı yine
Tuğçe Kandemirin sesini beğenmeyen tek kişi ben miyim?
Cevapla