Avengers: Endgame filmini nasıl buldunuz?

Merhaba KScanlar,

Sorum izleyen arkadaşlara, izlemeyen arkadaşlar da seve seve genel olarak bu tarz filmler hakkında yorumunu bırakabilir. :)

Avengers: Endgame filmi vizyona girmeden önce tam 4 gün boyunca IMAX salonu aradım ancak boş tek bir koltuk bulamadım. Sonunda bugüne bilet alabilmiştim ve izleme fırsatını buldum. 💯🏅

Filmi izlerken en yavaş sahnelerde bile duygu yoğunluğu yaşadım. Aksiyon sahnelerinde siz düşünün... Yok yok ağlamadım tabii ki, gözüme toz kaçtı. Tüylerim de pamukdan dolayı dikeldi :) Özellikle ölümlerde ve savaş sahnelerinde (özellikle savaş sahnesi) tüm salon öyle yükseldi ki, savaşa katılacağız heralde sandım. :) Özellikle kızların bazıları bayağı duygu yoğunluğu yaşadı ve ciddi ciddi sesli ağladı. Erkekler daha çok sağı solu yumruklamakla yetindi. :P

Avengers: Endgame filmini nasıl buldunuz?
Hala izlememiş olanlar olabileceği için çok da spoiler içeren tarzda bir şey yazmamak için uğraşıyorum ama diğer taraftan da birileri ile öylesine konuşmak istiyorum ki...

Peki sizce nasıldı film? Siz nasıl duygular yaşadınız?
Avengers: Endgame filmini nasıl buldunuz?
Cevapla