Zalim İstanbul'daki bekaret sahnesi olay oldu! Dizilerde cinsel içerikli görüntülerin yayımlanmasını doğru buluyor musunuz?

Zalim İstanbul Kanal D'nin en iddialı yapımlarından biri olarak yayın hayatına başladı. Farklı senaryosu ve başarılı oyunculukları ile daha ilk bölümden seyirciyi yakalayan dizinin 2. bölümündeki bekaret sahnesi ve çarşaftaki kan lekesi çok konuşuldu. Üstü kapalı olarak bir cinsel birliktelik görüntüsü olabilir ama yataktaki kan lekesine gerek var mıydı?
Zalim İstanbul'daki bekaret sahnesi olay oldu! Dizilerde cinsel içerikli görüntülerin yayımlanmasını doğru buluyor musunuz?
Zalim İstanbul'daki bekaret sahnesi olay oldu! Dizilerde cinsel içerikli görüntülerin yayımlanmasını doğru buluyor musunuz?
Zalim İstanbul'daki bekaret sahnesi olay oldu! Dizilerde cinsel içerikli görüntülerin yayımlanmasını doğru buluyor musunuz?






  • Fazla abartılı sahnelerin olmaması gerekiyor
    A seç
  • Ne önemi var neyse onu oynamışlar
    B seç
  • Aile dizilerinde cinselliğe karşıyım
    C seç
Cinsiyetini ve yaşını belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|1
158

Benzer Sorular

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

158
  • Dogru degil

    1|1
    0|0
  • Türk toplumu olarak böyle sahneler bizim insanımızın psikolojisini bozuyor mesela uzun yıllar doğum yapan kadını öyle aksettirdiler ki sanki kadını dogruyormus gibi korkunç ve dehşet vericiydi daha sonra bakıldı ki sezaryan doğum oranları arttı ve bir çok komplikasyon gelişti bu kez normal doğuma milleti yönlendirdiler.
    Şimdi de milletin ayarlarıyla oynamaya çalışıyorlar yanlış buluyorum abartmaya gerek yok bunları yakında kan çıkmadı diye intihar eden kızları görürseniz şaşırmayın:)

    1|2
    0|0
    • 6gün

      katılıyorum, yani bu vucüd illa kan cıkacak diye bişey yok bazısının regl gibi olur 10 günde, bazısı cok az gelir bazısı hiç gelmez, yahu kadınlardan tek anladıkları nokta bu sadece bunu gosteriyolar ve türk dizileri diyor ki kanadıysa senındir ilk kapanın gibi bir olay ki bu cok cirkin ve mide bulandırıcı tam olarak abazanlara göre biz bu kadar düsük degiliz.

  • Kafayı bekaretle bozmuş toplumumuz varken koymaları iyice durumu kötüleşirdi bence. Millet zaten psikolojik olarak alt seviyelerde.

    2|2
    1|0
  • Fazla abartılı sahnelerin olmaması gerekiyordu kan lekesi biraz fazla olmuş bence

    1|2
    3|0
  • Fazla abartılı sahnelerin olmaması gerekiyor, aile dizisi adı altında çok saçma. Artık çocuklar da izliyor dizileri.

    0|1
    0|0
  • Yılan Hikayesi’nin ilk bölümünde de böyle bir sahne vardı. O zaman bu denli sansasyon yaratmamıştı.

    0|2
    1|0
  • Çarşafta kan görünecek diye bir geleneği, TV’ye yansıtmak yanlış. Zaten çarşafı göstermek ayıp. Mahrem o sonuçta. Ama dizilerdeki cinslelik pek de önemli değil. Toplum düzelmesi lazım diziler değil.

    1|1
    1|0
    • 6gün

      dizilerden ornek alan bir millet burası, bidonu bile sansurluyorlarken neden boyle saçma bir durumu yayınlıyorlar? saçma otesi.

    • 2saat

      bence diziler düzelmeli. diziler düzelmezse sıkıntı var babanla o kanı nasıl izliycem ya da annenle, annenden utanmıyor musun?

  • TV artık her an kusabilecegimiz sahnelerle doldu.. Daha ne kadar batacagiz merak ediyorum.

    1|2
    2|0
  • Babamla beraber izliyorduk orda o kanı görünce aşırı utandım ya çok saçmaydı

    3|1
    0|0
  • Baştan belirtelim olay olduğu falan yok.
    Kandan tahrik olan abazanları ifşa etmiş sadece. İzlediğim kadarıyla sadece kadın kitlesine hitap eden dizilerden biri. yasak elma gibi.
    Aynı saatlerde çukur dizisinde kan gölüne dönen sahnelere değil de yatak olayı tahrik etmiş bizim sapkınlarımızı.
    Trajikomik bir şekilde kadın profili açıp bir de utanmadan kızlık zarını öcü gibi anlatan abazan profillerinin yorumlarını okuyarak zaten ne niyetle kudurduklarını rahatlıkla anlayabilirsiniz.

    trtnin kadın gölgesine uyguladığı sansür zihniyetinin derdi. kafa yormaya bile değmez.

    1|0
    0|0
  • bir tuhaflık göremedim bence olmasında çok bir problem yok aşırı değilse

    1|1
    1|0
  • Silah, ölüö, vahşet sahneleri açık açık yayınlanırken böyle durumların yayınlanması sakıncalı değil

    1|1
    0|0
  • Ülke olarak saklayacak utanacak hiçbir şeyimiz kalmadı televizyon sayesinde zaten😑

    1|1
    0|0
  • türk dizilerini seyretmiyorum ayrıca dizilerde filmlerde s. KS cinsel içerikil sahnelerinin sansürlenmesine karşıyım cinsellik hayatımız bir parçası onu yoks sayamazsın filmlerde dizilerde sansürleyerek insanları ahlaklı yapamazsın insanları ahlaklı yapmanın yolu eğitim ailelerdir bekarete bu kadar çok kafaya takan toplumun sanatınada yansıması acı verici yansımasın demiyorum ama bunu ekranlara empoze edilmesi beni rahatsız etti bu kadınlara bir nevi şiddet olmuş oldu bekaret baskısı körükleyen sahne olmuş türk dizilerinin gericileştiğini gördüm ama bu kadarına ilk defa şahit oldum silahlı sahnelere kadını hor görme şiddet gösterme sahneleri... saçma iyiki de türk dizilerini seyretmeyi bırakmışım

    0|1
    0|0
  • Dizi dahi olsa nasıl bir rezillik?

    1|1
    0|0
  • abartılı olmamalı zaten sevmedim diziyi

    0|1
    0|0
  • Abartılı sahnelere gerek yok

    0|1
    0|0
  • Fazla abartı olmamalı

    0|1
    1|0
  • Gereksiz

    0|1
    0|0
  • Bence gereksiz bir detay. Ataerkil düşünceye destek olmuşlar resmen.

    1|1
    0|0
  • toplum da bu tür olayları anormal bir sekilde yargılandıgı icin, sapıklık daha fazla. bunlar normalleşirse eğer belki de toplum bu kadar görmemiş aç olmaz

    0|1
    0|0
  • O filmi çocuklarda ailesi yokken izleyebilir toplumun kötü olmasında dizilerin ve filmlerinde etkisi var her ne kadar çocuklar korunmak istense de öğrenebileceği izleyebileceği bir çok şey var. Çok yanlış bence

    1|1
    0|0
  • off midemiz kalkıyor artık yeteryaa , hersey bu kadar ortalıkta mı olmalı, kızlık zarını gozumuze gozumuze sokuyolar kan bilmemne yani midemiz kalktı, güya bu insanlar uygar ve medeniyetli bu kadar göze sokulan kızlık zatını medeniyet olarak ahhh bu kız bu oglan için artık bu oglanla olmalı olarak gozumuze gozumuze sokuluyor ben karsıyım boyle türk dizilerine atatürk bize dizilerde kızlık zarının bir erkek tarafından patlatılıp, sonrada erkeginin peşinden sürüklenen bir kız ordusunu bırakmadı be, boyle sahneler korede yok mesela hindistanda bile yok ıyyy, yani midem kalkıyor, kadınların anayomisinden bu kadar iyi anlayan türk yapımcılara soyluyorum madem o kadar bilginiz var gercekten kadınların ihtiyacı olan seyleri paylasın cinsellik, kızlık zatı ya da dayak ayy konusurken bile midem bulandı bee, bu türk dizi sektoru abazanlara hitap ediyor, degerki türk milletine degil!!!

    1|1
    1|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...