
bence garip filmi baya dramatik mahkeme sahnesinde fatoş için ağlamıştı

Gülen Adam filmi her şeye gülen var gülüyor tüm kötü şeylere istemeden de olsa. Bir gün çocuğu oluyor ağlıyor. Bence bu film de çok mesaj var gülüyoruz çoğu zaman ağlayacağımız halimize.
Rabbim yattığı yerde utandırmasın Kalbimizdesin kemal abim
Bu mahkeme sahnesini her izlediğim de gözlerim dolar, tüylerim diken diken olur. Usta oyuncu diye bu adama denir
Cevap
12Cevap
Bana öğretmen filmi çok üzücü geliyo
Ever Garip filminde ben de çok üzülmüştüm
Magarada emine ile sevisemedigi sahnede ağlamıştım
Çarşamba çarşafa dolanır ,😂😂
öğretmen filmi de dramatikti
İçim bir kötü oldu ya görünce
Ben ağlamiyorum filmlere
Bence düttürü dünya...
Garip
Gülen adam...
polizei
Gülen adam..
Gülen adam
Garip
Ne zaman izlesem içim acır
O film çok anamlı idi gerçekten doğurup meydana getirmek ile baba olunmuyor on söylüyordu. Gerçekten çocuk büyütmek baba olmak kolay değil :)
bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar