
Polis sorgusunda, kendisinin dizinin baş karakteri Elena Gilbert olduğunu söyleyen Ekaterina Tirskaya erkek arkadaşını duştan çıkar çıkmaz bıçakladığını itiraf etti.

Kendinizi hiç dizi/film karakteri gibi hissettiniz mi?
#araknesoruyor 🌸


Dizi ve filmlere aldanıp, kendi hayatını tehlikeye atan insanlardan adam olmaz. Nasıl bir hayal gücünüz var kardeşim, anlamıyorum. Türkiye’de de var zaten. Türkiye’de ise şiddet içerikli dizi/filmler tutuyor hep bu yüzden..
Rica ederim canım 🌸
Psikolojik sorunlara daha etkili yöntemler gerek. Özellikle şimdiki zamanlardaki gibi internete çok rahat ulaşabildiğimiz için bunu kullanarak projeler daha da yoğunlaşmalı
Türkiyede aklıma şu geldi.
"Biz racon kezmiyoz aga kafa kesiyoz" diyen kişi geldi.
Kurtlar vadisi etkisinde idi
Tşkr
Hayır kalmam, öyle bir hastalığım takıntım yok şükür :D
Etkilenenlerin izlememesi lazım..
Etkilenenlerin izlememesi lazım ama en çok da onlar izliyor 😂
Cevap
13Cevap
hayir tabikide bunlar aptal geizekali beyinsiz insanlar iki kiside judas priestin sarkisini dinleyip kendilerini vurmuslardi gereksizler
Tabii ki hayır. Kendim bizzat Süpermen'im ki zaten. Filmlerden neden etkileneyim? :-)
Bende evdekileri kara kuzunun adamları sanıp tarıcam tabancayla yanlız tabanca tek tek ateş eder artık siz düşünün nasıl delirdim çukur izlemeyen anlamaz bunu
İyide orada vampir ve kurt sevgiliydi diye biliyorum.
Ne ironik ama.
etkisinde kalınır eyv. da bıcaklamak neyyy :D amerikada da biri ısırmıstı
İzlediğim dizinin etkisinde kalsaydım, şu an meth pişiriyor olurdum galiba. 😄 Çok saçma ya...
İzlediğim film dizilerin tabiki etkisinde kalırım ama birini bicaklamam laa 😂
Biz vampirler elbette tüm kurt adamlarını öldüreceğiz. 😂
Rusya diye ölen erkekler eceliniz sizi çağırıyor gitmezseniz ayıp edersiniz
Öyle bir durumda ben ben olmam zaten. Net akli dengesi yerinde olmayan kişidir bu durumda olan kişiler.
İnanılmaz bir olay 😂 Ruh sağlığı yerinde değil 😂
Vay anasını millet kafayı yemiş 😂
Aman millet kafayı yemiş
Türkiye'de herkse mafya ona bakarsan :))
Yok artık 😅
Hayır kalmıyorum.
Hayır
Saçma şeyler izlemem
Hayır kalmam
yok artık!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar