Hande taşer mi Bilge Yenigül mü?

İkisinde beğeniyorum. Biri doğal kızıl diğeri doğal değil ama sarışınlık yakışıyor. Sizce hangisi daha iyi. Benim fikrim Bilge gülünce çok güzel Hande de böyle soğuk ciddi bir duruş yapınca 😂
Hande taşer mi Bilge Yenigül mü?
Cevapla