Miss Turkey 2015 birincisi Ecem Çırpan, teve2'de yayınlanan 2. Sayfa programına konuk oldu. "2-3 cm’den bir şey olmaz mesela ama benimle birlikte olacak insanın 1.85 ve üzeri olması lazım. 1.65’lik bir adama aşık olmam heralde…" açıklamasında bulundu.
Kısa boylu, 1.65'lik erkeğe aşık olunur mu? Karşı cinsi beğenmenizde boy ne derece etkili?
Ecem Çırpan: 1,65'lik adama aşık olmam! Kısa boylu erkekler de kadınları etkileyebilir mi?
Ecem Çırpan HER ŞEYİN uzununu seviyor da ondan böyle söylüyor. Siz takmayın ona fiziksel özelliklerinizi siz seçmezsiniz. Olduğunuz gibi görünün ya da göründüğünüz gibi olun. Saygılar Türk milletine. İlginç bir strateji...
O kızın dediğinde cahillik var, küçümseme var, kendini beğenmişlik var, var da var. 165 boyundaki erkekler ona çok meraklıydılar sanki. Söylediği cümle kendisi gibi çok ucuzca bir cümle ( ki ben insanlar hakkında böyle imalarda bulunmam ama bu kız fazlasını hak ediyor.) ve inanıyorum ki ucuz malın alıcısı çok olur. Tanımadığımız insanlar hakkında fikir edinmek için konuşma üslubuna bakarız ve aklımızda az da olsa bir şeyler şekillenir ki şu anda aklımda şekillenen şeyler hiç de hoş şeyler değil. Kendini beğenmiş, kibirli insanlardan hoşlanmıyorum ve şu an da o kızı kınadığım gibi ona benzeyen bütün insanları da kınıyorum. Görüntümüz bizim elimizde olan bir şey değil arkadaşlar. Kimsenin söylemlerine kulak asmayın. Güler yüzünüzü kimse solduramaz.
3
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ben kendim 1.65 im. Kolay kolay kimseyi begenmem. Fiziksel özelliklerden dolayı degil. İnsanlara çogunlukla ısınamıyorum, soguk davranıyorum. Ama bunun yanında benimde kısa biriyle olamam 1.78 ve üzeri olmalı gibi net fikirlerim var dı. Ta ki 1 buçuk yıl önce üniversite kampusumüzde otobüse binene kadar. Biner binmez gözüme benimle aynı boyda bir erkek carptı. Yüzü o kadar güzeldi ki. Kulaklarına kadar hayran olmuştum 😂 normalde başını yerden kaldırmayan ben eve gidene kadar otobüste onu seyrettim. Bide onca kız varken ben binince bana yer verdi ve benim kimseye ısınmayan kalbim tavan yaptı. Onu bir daha hiç görmedim ama yüzünü hala unutmuyorum. Boyu da kısa olmasına ragmen çogu uzun kişiye göre güzel bir fizigi vardı. Yani fiziksel özellikler her zaman önemli degildir. Ben bile böyle bişey yaşadıysam.
Aslında kıza hak veriyorum kendisi de uzun boylu bir kiz olduğu için yanındaki erkeğin de ona görüntü olarak yakışmasını isteyebilir. Fakat aşık olmam kelimesi bana tehlikeli geldi çünkü büyük laf etmiş kesin bir dille "olmaz" demek büyük konuşmak demek zira bu durum ona ne getirir bilemem! hakkında hayırlısı.
Böyle büyük laf edenler laflarını yemekle maluldür genelde. Kısa boylu birine aşık olur bu kızımız ileride :)
Kısa boylu biriyim, kadınlar kısa boylu birine de aşık oluyor. Herkes boy aramıyor. Zeka, karakter, ruh, kişilik, ortak ilgi alanlarının olması gibi etkenlere daha fazla önem veren kadınlar çok. Kadınlar kendilerinden uzun erkek istiyorlar genelde nedense. Nedenini bir türlü anlayabilmiş değilim. Belki de kısa olduğum için anlayamıyordum:D
leylek ile serçe arasında aşk olmaz. Maşallah leylek gibi kadın 160 boyunda bir adamla Aşk yaşadığını düşünunce merdiven dayayıp sevmesi lazım. Kadın hakli
Kısa boylu erkekler kendi çapında ki Kadınlara yönelmeli Türkiye şartlarında da fazla zorlanmazlar ortalaması zaten bir atmış Türkiye'deki kızların.
1.75 boyum da bunun karakteristik boyu -0 larda gezen bir kaşarın erime süreci diyorum kim takar la seni sümüklü popo dışkısal alerji türkiye güzeliymiş hayırdır güzel oldun da arka tamponun mu kalktı unutma kaldırdığımızı o kadar indirdik ki hepsi KaracaAhmet de bilesin :)
arada etkilendikleri oluyor en son reddettiğim kadın benden uzundu mesela ama bu boy takıntısı biz erkeklerde daha fazla var gibi orta boylu erkekler kısa boylu kızları severken. kısalarda uzun erkekleri seviyor uzun kadınlarsa kendisinden kısa erkekleri. çok garip bir dünya hala da anlamadım bunu.
Kimseyi boyu yüzünden kücük görmesin kimse. Bir araba kazasina bakar. Tekerlikli sandalyede boyu kac olcak? Ama dogru. Bunlar direk terk eder bir digerine..
Kıza sonuna kadar hak veriyorum aşk nedir kriterlerin uyuşmasıdır kimisi gülüşüne aşık olur kimisi saçına kimisi düşüncelerine bu kız da boyu bir kriter olarak koymuş. Aşık olduğunuz kişi kafanızda koyduğunuz bir kritere haddinden fazla uyduğu için aşıksınız zaten.
Haklı elbet ama suç bizde mi öyle uygun görmüş hüda Gönül ister bizde o ebatlara ulaşalım üstelik istemekle kalmayıp yeme içme spor ne gerekirse yaptık ama olmayınca olmuyor. Tamam belki 1.65im ama nice uzundan katkat ağır severim Devvvv sadık kalırım
Aşık olmam dersin olursun bu isteyerek yapabileceğin birşey değil . Karakter önemli boy vs. ye niye takılırki insanlar. Insan zekasıyla hareketleriyle hayran bırakmalı. Büyük lokma yut büyük laf konuşma derler 😉karşısına öyle biri çıkar kesin
:D bende 1.50 kızların 1.85 istemesine anlam veremiyorum :d boyla penis dogru orantılı değil gencler :D kanıtlayabilirm boy 1.70 adam kız uzunsa isteyebilir tabi 1.65 üstü kızlarda bize itici geliyor
E zaten kadının boyu 180 üzeri sanırım. Neden kendinden kısa birini sevsin ki. Çoğu kadında bu şekilde yani ister istemez kendinden uzun birini istiyor kendilerini güvende hissetmeleri açısından , egoları açısından
Kadin muhtemelen uzun ve de guzel ve ozel oldugunu hissediyor ve ozel yasaminda da pigme gibi olanlarla cikmam vb. diyordur ve soyle bir durum var, bazi lumpen, varos ve bacım cocuklarinin cok oldugu yerlerde kisa erkek uzun kadin cok dikkat cekiyor ve goz hapsine aliniyorlar resmen, eger erkek biraz gosterissizse utanmadan adama ve kadina laf edip hakaret edebiliyorlar, bunun agirligini tahmin bile edemezsiniz.
Bu kızın boyu kaç ki acaba ben 1.82 yim ama 1.70 boyunda saçları dökülen bir arkadaşım var arkadaş ortamında çocukların yanında konuşamadığı kekelediği güzel kızlarla birlikte oluyor boyu kısa erkeklere tavsiyem kendinizi geliştirin ağzınız laf yapsın
Ben bir uzun boylu olarak buna hm katiliyorum hem katilmiyorum. Kiz tercihlerini özgürce dillendirebilir kimse yadirgayamaz. Fakat bunu yaparken kullandığı dil biraz alaycı ve antipatik. Herşeyin fazlası zarar olduğu gibi boyunda fazlası abes kaçıyor. Bizim 2.20 lik boris , 2.27 lik green ve 2 metre ortalamasindaki takimla geçirdiğim uzun zamandan sonra 191 olarak kendimi kisa görmeye alismisim😀
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kadınların geneli zaten insana aşık olamaz ki Bu onların doğalarında yok Parayı severler Tek sevdikleri şey paradır Bu yüzden parası olan kısa boylu erkekler prenses sendromuna kapılmış ecem gibi kızları çok kolay etkileyebilirler Bu ecem denilen şahsı tanımıyorum İsmiyle bahsedildiğine göre ünlü falan olmalı Buna da maddi olarak kendinden 3-5 tık üst olması yeterlidir
Kızın boy 185kilo 60 yazıyor o boya i kilo nasıl 60 ...
Boy 198/90 kg yim geleni gideni cüce görüyorum kız kendi boyunda biri ile olması gerek. 180 erkek gelir 160 lık cüce kız alırsa evladı 170 olur herkes boyuna göre kız alsın :) 185 boy uzun değil :)
Gençler mantıklı olun kızın boyu 1.85 ve bu kız bir Türkiye güzeli. Bu kızın kriteri olmayacak da kimin olacak herkes atıp tutmuş ama bence kendine göre haklı. Ha karşısına para babası 1.65 çıkarsa bilemem.
Kız özellikle kriter koymamış kendi standartları doğrultusunda örnek vermiş. Yani 1.65 erkeği sevmeyin kısalar ölsün demiyor. Benime yakışmaz diyor. Gayette haklı. Allah aşkına Chloe ve Serdar Ortaç çok mu hoş duruyor :D
Baya etkiler yakışıklı olsa bile kısa olmamalı ben yanımda onu sevgilim gibi göremiyon ozaman zaten minyon tipliyim oda kardeşim gibi oluyo o yüzden 1.70 ten aşağı olmamalılar bu benim düşüncem herkesin düşüncesi kendine saygı duyarım.
Çok büyük konuşmamak lazım özellikle de aşk konularında. " gönül bu, ota da konar o malum karışıma da " :) lafını boşuna söylememiş atalarımz. Onun karşısına istediği gibi biri çıkmamış daha, yoksa böyle laflar etmezdi.
Bu kadar uzun olunca gayet normal bunu demesi zaten aşagısı yakışmaz. Ama kusura bakmasın da birçok erkek de bu kadar uzun bir kızla sevgili olmak istemez zaten. Ne o öyle pephlivan askerlik arkadası gibi :D
Türkiyedeki bir kız da ego yapmasa havalara girmese şaşarım. Niye kızlar egolarıyla kendilerini basitleştirmeyi bu kadar seviyorlar? Kısa boylu olmadığum halde kızın bu yorumuna tahammül edemedim
Benden uZun boylu çok sevgilim oldu ve en iyi ilişkimde onlarla olmuştur , hatta 2 side mankendi , şov yapmak için söylemiyorum , gayet yaşadığım gerçekler
Bu işler boyla posla olmaz evet ilk dis görünüşe bakılır ancak daha sonra ici kötüyse zaten olmaz ben açıkçası ilk dia görünüşe bakarım ancak boy benim icin önemli değil
Sabit fikirli s*ktir b*ktan kızlarlada ben takılmam. Öyle aman aman bir boyum yok efsane güzellikte ki kızlarla takildim. Afedersiniz s*ctiklari bok bundan daha güzel kızlarla..
Boy açısından erkeğin en azından benden kısa olmamasını beklerim, ama gönül ister ki 1.85 ve civarı olsun.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Haklı... Böyle söyleyen insanları yargılayanları anlamıyorum. Kızın boyu uzun ee doğal olarakta kendinden kısa birini istemiyor. Niye sürekli eleştiriliyor çözemiyorum, eleştirenlerde kendi boyu kısa diye gocunanlar bence akhjdsjfh :D
En İyi Cevaplar