Böyle 32 dişini göstererek gülüyor ya ödüüm patlıyor ödüm. Gece görsem 37698726487 nas felak okurum olum bu ne :D hani taş falan ama korkuyom aramızda :D töbe töbe yarebbim korkunç
ben başından beri hiç ısınamadım bu kadına... çok samimiyetsiz, oyunculuktan eser yok... mimiklerini kontrol edemiyo çok abartılı mimikler kullanıyo bu yüzden... dansözü oyuncu yaparlarsa tabii çokta bişey beklememek gerekiyo... bunun manitasını da hiç sevmiyorum... onda da oyunculuk yok sadece tipten yürür sanıyolar ama olmuyo...
Aslında bu kızcağızı sevmem ama acıyorum da. 10 yıl önce bir yarışmada ponpon kızlık yapıyodu. Şöhret ve para için nelere katlanıyolar. bir gün karşılaşsak, ya Demet niye böylesin be diye dertleşirdim
Guzellik anlayisima uymayan bir kadin, oyunculugunu da begenmiyorum -dizilerini hic izlemedim ama yayimlanan kisa videolardan bile belli- Kisaca ekranda gormek istemedigim bir insan kendisi. Ote yandan kimsenin fiziksel ozellikleriyle dalga gecmek istemiyorum. Bence guzel degil, cirkin demek istemem.
Yukarıdaki arkadaşlar da aynı şeyi söyledi, ben de cevaplarını verdim; Kıskanmak böyle olsaydı, hakaretler düzerdim, en çirkin fotoğraflarını koyardım, ıyyy derdim falan. Ben gülüşünü korkutucu buluyorum, taşlığına bir şey dediğim yok.
kıskansam böyle demezdim,, hakaret ederdim. ben ne diyorum? gülümsemesinden korkuyorum diyorum, gece görsem nas felak okurum diyorum. tipinden ürktüğümü belirtiyorum, aralarında dağlar kadar fark var
En İyi Cevaplar