Güncellemeler
+1 yıl
Bre susaklar ilk kez bu kadar cevap geldi kralınızı mutlu ettiniz varolun ❤
Güncellemeler
+1 yıl
Obayana nın korkulu rüyası şamar ustası delireyiz usman aga kullanıyordu zumkiler şimdi dağılabilirsiniz

osman in ya da sinanin
seyit ve arifin sedan di diye hatırlıyorum.
Seyitle Arifin arabaları ufakdı. Ben Usman diyorum
Bu nasıl hafıza mübarek
Tahmin
Ya sen ne diosun dkkdmkdmd
2 tane daha kaldı onlarıda yaz istersen
Evet teyzecim yaş 39 ama, git torunlarla ilgilen boş sorularım seni kalpten götürmesin. ellerinden öpüyorum 😘
Yooo biliyorum kxmxk usman aga
Cevap
3Cevap
Usman aganin olması lazim
Usman bre kızanım
Osmann
Usman Ağa
Seyitt😎
usman aga
Taksiciye aittir ya
Usman
sinanın :D
sinan kaya
Hepsi kullanıyodu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar