Soğuk ve sert mizacım Maşa ve Koca Ayı'nın hiçbir bölümünü kaçırmaz. İtinayla Jetix Tv, Andy'nin Nesi Var, Tutenstein izlerim.
Ve bu beni ruh hastası yapıyorsa.. Evet. Ben ruh hastasıyım.


Küçükken izliyodum hatta küçükken bu videoyu izleyince ağlamıştım :D sjsjsj
Maşa ve Koca Ayı 😍
media.giphy.com/media/Ysncd0NWcSDdK/giphy.gif
Çizgi film ve animasyon candır ♥
pa1.narvii.com/.../...72bf9886d8cfa3d97ae16_hq.gif
Elbette bazısı çocukca buluyor ama zevk meselesi seviyorum ben şahsen 😅
Onların hepsi böcek, çizgi film sevilmez mi ya :):
Cevap
46Cevap
Maşa ve koca ayıyı bende çok severim. Bir de Arı Maya çok güzel. Eskiden Uzun Kulak Ailesi , Janggeum'ın Rüyası , Arthur , Pingu , öcük ile böcük , afacan ve yedi kafadar , gece bahçesi , şapkadaki kedi... Ah.. hepsini çok çok seviyordum. Hala arada açar izlerim.
Kaç yaşına geldim hâlâ dek geldiğimde izlerim. CartoonNetwork'ta çıkanların birçoğunu izlerim. Favorim Samurai Jack'tı ama komple bitirmiştim. Ama bir anime yönetmeni var ki o adamın hayalgücüne aşığım. Adı Hayao Miyazaki. Herkesin izlediği animeleri yapan ama adını kimsenin bilmediği bir yönetmen. Mesela "Rüzgarlı Vadi, Aşırıcılar" gibi onlarca bildiğimiz animeleri yapan kişi. Birgün bir dövme yaptırırsam ilk yaptıracağım kesinlikle bu adamla ilgili olacak.
Fineas ve Förb, Prenses Fantaghiro, Prens Ferhat, Oggy vs ne varsa izlerim. Canım kardeşlerim sağ olsun.
#devilinme
Oggy çok saçma ama mal gibi izlemeye devam ediyorum 😂
izle sonuna kadar 😂😂😂
Bende koca ayi ve maşa yi severim.:)
Evet izliyorum.😊
Bir ara Foster'ın hayali arkadaşlar dünyasını izlerdim. Peynir'e bayılırdım 😊
Jetix mi kaldı artık. Gerçi jetix bir de skandal bir yayın yapmıştı diye hatirliyorum. Neyse nerde o esko çizgi filmler yahu.
Andy güzel onu izledim vakti zamanında... Hala da izlewmeye devam ederim... Çizgi Film izlemenşn yaşı yoktu... Bu yaşa kadar Tr de yayınlanan hemen hemen hepsini izlemişimdir ama şimdikiler eskilerin yanından bile geçmiyor...
bazen yeğenlerim izlerken gözüm takılırsa sonuna kadar izlerim
Cocuk olunca ewde onlarla izlemek zorunda kalıyorum we uyuduklarında ıse hala cizgi film acık oluyor farkında bile olmadan izlediğim oluyor sonradan diyorum degıs sene kendı kendıme
Ben pokemon izliyorum sadece😏
Sürekli dizi çizgi filmini izlerim. Rigby ve Mordecai
Ooo hemde nasıl çizgi film eleştirmeni olmak istiyorum 😂
Televizyonda güzel bir film bulamadıysam direk çizgi film kanallarını açarım. 20 yaşındayım belki ama hala çizgi film hastasıyım🙈
Ooo hemde ne izlerim hatta benim sırf onun için alarmim bile var uğur böceği ve karakedinin yeni bölümünü kacirmamak için alarm kuruyorum
Burdaki videodaki cizgi film hangisi bende severim izlemeyi eski cizgi filmleri ama simdikiler hic guzel degil
Çocukluğumda çok seyretmiştim. Yine olsa yine seyrederim. Şirinler, Sevimli Hayalet Casper, Tom ve Jerry 😊
İzlerim. Günümüzün absürd dizilerini izlemektense çizgi film izlemek daha mantıklı.
Tom ve jerry, pembe panter, bugs bunny her zaman favorim😅
Animeler senaryo ve görsel olarak çok çok doyurucu ve orijinal, tavsiye ederim
Ruh hastasi yapmiyor cizgi film izlemeyi seven birisi yapiyor :/
evet izlerim. hemen hemen türkanimedeki bütün serileri izlemişimdir.
Eskiden izliyordum ama yeni çizgi filmler çok saçma, zaten televizyonla pek alakam yok son yıllarda
Yiğenim sayesinde evet niloya, rafadan tayfa, canım kardeşim ve elifin düşleri 😊
Yaaa yalnız olmadığıma çok sevindim 😊Maşa ve Koca Ayı'yı çok severim ben de 😊
Şirinler'e rastlarsam izlerim, bir de Taş Devri, Heidi falan 😄
İzlemem ama yiğenlerim oldu için çizgi film kanalı hiç değişmiyor
402 nolu sınıf değil miydi bu?
Hayır onu da izliyorum ama.
One piece izlerim.. 🤓
Çok severim. Favorilerim Gumball ve Regular Show.
artık güzel çizgi film de kalmadı önceden izlerdim
İzlerim yeğenlerim ile..
Yiğenimden dolayı Rafadan Tayfa izliyoruz. 😄
Ben teeeen simsek hiz yeaaa
Tv izliyecek zamanım olmuyor.
Önceden izlerdim tom ve Jerry bugs banny vardı
Tusubasayı tek geçerim ama izlemem
İzlerim
*Gecen bol olsun.*
Eskiler güzeldi artık eskilerden eser kalmadı
Arthur çizgi filmini çok severim
Flapjack izlerim hep😛
Çizgi filmin yaşı yoktur bence
Maşa ve Koca Ayı çok severim :)
Fırsat buldukça izliyorum 🐣🐣
Maşa ile koca ayı izlemeye bayılırım🙂
gumball favorim😊
tv de görürsem izlerim ama genelde tv izlemem
Daha dün gece çizgi film izledim.
Bu çok güzeldi ya hep izlerdim
32 yaşındayım, hala izliyorum..
Evrt 😂😂😂
anime izlerim
eski çizgi filmleri izliyorum.
Evet
Eskileri izliyorum denk gelirsem 😀
Bayılırım çizgi filme
Denk geldiğim zaman izliyorum
Sevmem
İzlemem hiç. :)
regular show favım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar