Serenay Sarıkaya vs Taylor Swift?
Serenay Sarıkaya daha güzel
Taylor Swift daha güzel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Taylor aşkım daha güzel tabiki
Sereneay Sarıkaya dan bizim mahallede sürüsüne bereket var... Medyanın parlattığı sıradan birisi kendisi.
Cevap
15Cevap
taylor tabiki
Taylor swift. Geçen rüyamda bile gördüm, ne kadar güzel bir kız falan diyordum
Serenay güzel mi güzel tamam da taylordan güzel olsaydı dünyaca meşhur olan taylor değil serenay olurdu sanki :D
Aynı kulvarda olan kişileri koysan neyse de TAYLOR ve Serenay...
Sıcaklık, kişilik dersen Serenay, GÜZELLİK dersen tabii ki TAYLOR.
Gercekdenmi Taylor la bu serenay mı ahahahah gülerim anca Swift Yırtar gecer
Tartismasiz serenay, taylorı hic begenmiyorum cunku
Serenay Sarıkaya yı güzel buluyor musunuz gerçekten yav
Taylor swift güzel tabiki ama sinsi geliyor bana Serenay Sarıkaya yi da güzel bulamadım hiç bir zaman
Türkiye'de çok güzel kız var ama Serenay Sarıkaya hiç bir zaman onlardan biri olmadı.. vücut var o kadar
türk ne kadar güzel olabilir ya geçin bunları genetik diye birşey gavurun geni düzgün biz de yüzden doksan çirkiniz
Oha Taylor allahtan kork
Serenay Sarıkaya daha güzel
Taylor Swift daha güzel
Her türlü taylor güzel bence
Tartışma yapmaya dahi gerek yok
Taylor
Serenay' ın nesi güzel anlamıyorum
Taylor Swift daha güzel
#saltbae
Yabancı olsun 2 kurus pahalı olsun kanks
Barbara palvin daha güzel
Taylor..
Taylor bence daha güzel
Taylor Swift
Hepimiz ölücez
Ajdar kanka 😂😂
serenay
Serenay Sarıkaya
Serenay
Serenay Sarıkaya...
serenayyy
Taylor
Banu Alkan
taylor bence..
taylor
Serenay
Serenay Sarıkaya
Taylor tabii.
Ben..
Taylor
Serenay bnce
Serenay
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?