Merhaba arkadaşlar🤗
Film izlemeyi hepimiz çok seviyoruz eminim. Hele ki korku filmine bayılanlar varsa bu bence'm çok hoşlarına gidecektir 😊 Şimdiye kadar sayısız film izledim ve izlediklerim arasında en akılda kalıcıları sizlerle paylaşmak istedim.
1) Bird Box
Gözlerini açarsan ölürsün konulu bir film. Pek korku sayılmaz aslında daha çok gerilim tadında bir film. Belki birçoğunuz izlemişsinizdir ama hala izlemeyen varsa çok tavsiye ederim.
2) Mama
Kimsesiz 2 tane kız çocuğunu evlat edinirler fakat nerede ve nasıl büyüdüklerinden bihaberdirler... Nefesinizi tutarak izleyeceğiniz bir film😱
3 ) Insidious (2)
Bunlar da her an gerilim içinde bekleyerek izlediğim filmlerdi.
4) The Conjuring serisi
Bu filmin tüm serisini izledim hepsi de güzeldi tavsiye ederim.
5) The Autopsy
Konusu otopsici baba ve oğlun nasıl öldüğünün belli olmadığı bir kadın cesedi üzerindeki otopsisi üzerine. Kesinlikle izlemeniz gereken kaliteli bir film bu da bence.
6) The Hush
Konusu basit gibi duran ama gerçekten gerilim dolu ilginç bir film
7) Silent Hill
Severek ve gerginlik içinde izlediğim filmlerden bir tanesi.
8 ) The Cabin in the Woods
Bir grup arkadaşın ormana gidip bir eve girmeleri ve başlarına türlü olayların geldiği klasik konulu bir film. Ama güzeldi.
9) Don't Breath
Aşırı gerilimli ve güzel filmlerden biri bu da.
10) Jessabelle
Yürüme engelli bir kızın ölmüş annesinin anılarını ararken öğreneceği korkunç şeyleri konu alan güzel bir film.
Umarım filmleri beğenirsiniz. Aklıma şu anlık bunlar geldiği için yazmak istedim. İyi seyirler🙃
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar