"Hayatımı Özetlemişsin!" Dediğim Nadide Yapım: Isn't It Romantic!

Isn't It Romantic
Isn't It Romantic

Hayatımı, ne kadar b.oktan olsa da (ben öyle görsem de) sevmem gerektiğini gösterdi... :D


Tüm güzel şeylerin; zenginlerin, yakışıklı ya da güzellerin başına gelmediğini, aslında sıradan insanların da her gün çevrelerinde olan güzellikleri fark etmesi halinde her şeyin güzelleşeceğini gösterdi...

Yakışıklı doktorların, sadece romantik komedilerde ya da TV şovlarında olduğunu, sırf gözlük taktığı için sana numarasını veren doktoru reddetmemen gerektiğini... :D

Zengin iş insanı için seni seven ve belki ruh eşin olan erkeği/ kadını görmezden gelmemeyi...

Canın karaoke yapmak istediğinde, yapman gerektiğini gösterdi.

Müzikleri neredeyse hepimizin sevdiği parçalardan seçilmiş. Oyuncular da çok iyi ve rolleri için biçilmiş kaftanlar. Kesinlikle izlemenizi öneriyorum.

Orijinal Uyuyançirkin Bencesi'dir.

"Hayatımı Özetlemişsin!" Dediğim Nadide Yapım: Isn't It Romantic!
Cevapla