Her insan hayatının belli dönemlerinde şarkılara sarılır ve onlarla bir bütün olduğunu hisseder. Adeta yaşadıklarını dinledikleri şarkılarda bulur. Benim de bir dönemimin en çok dinlediğim Vazgeç Gönül adlı parça olmuştu ve günlerce dinlediğimi hatırlarım.

Ortada bir sanat varsa, bir de sanatkar vardır. İşte bahsettiğim bu parçanın (sanatın) sanatkarı da Ece Mumay..
Kendisiyle çok keyifli bir röportaj gerçekleştirdim ve bu bağlamda sizlere Ece Mumay'ı yakından tanıtmak isterim.
Hazırsanız keyifli röportajımıza başlayalım:

Öncelikle Ece Mumay’ı sizin kendi cümleleriniz ile dinlemek isterim. Ece Mumay kimdir?
Ece Mumay: Ece Mumay değil de, Ece 20 yaşında işini, okulunu ve 20 yaşın getirmiş olduğu sosyal hayat gerekliliklerini yerine getirmeye çalışan bir genç kız. Olması gerektiğinden bir tık fazla deli, bir tık fazla olgun ve bir tık fazla disiplinli bir karakter. Yaptığı işi tutkuyla yapan, çevresinde de aksi algıda insanlar bulundurmayan biri. Samimiyetin gücüne inanan ve tüm samimiyetini karşıya geçirmeyi hedefleyen biri. Kısacası sizden biri :)
Şahsım olarak sizi ‘Vazgeç Gönül’ adlı parçanız ile tanıdım ve o parça sonrası tüm parçalarınızı tek tek severek dinledim. Açıkçası bu yolculuk nereden başladı merak ediyorum. Müzikal yolculuğunuz nasıl başladı?
Ece Mumay: 14 yaşımda açmış olduğum ve içine çeşitli şarkıcıların şarkılarını yorumladığım videoları yüklediğim Youtube kanalım ile. Daha sonrasında belirli başlı müzik şirketlerinden teklifler geldi ve ailemle hepsini değerlendirdik. 18 yaşımda plak şirketim ‘Pasaj’ müzikle tanıştım ve bu yola birlikte çıktık. Daha sonrasında elimden geldiğince kendimi yansıttığım şarkılar sunmaya çalıştım sizlere.

Müzik yaşamınız boyunca, kendinize nasıl bir yol belirlediniz ve bu yolun şu an tam olarak neresindesiniz?
Ece Mumay: Bulunduğum konumu nitelemem gerekirse yolun başında bile olduğumu söyleyemem. Birlikte çalıştığım, zaman zaman aynı sahneyi paylaştığım insanlara bakıyorum. Sonra dönüp kendime bakıyorum. Evet ben de kendimle gurur duyuyorum elbet, ancak bu daha yolun başı bile değil. Daha çok dağ tepe aşılacak :)
Şarkılarınızı sizin yazdığınızı biliyorum. Dinlerken üzerimde çok etki bıraktığını söyleyebilirim. Peki siz şarkılarınızı dinleyenlerden nasıl tepkiler alıyorsunuz?
Ece Mumay: Bu yola baş koyduğumda ilk hayalim kendi yazdığım bir şarkıyı tesadüfen birinin kulaklığında duymaktı. Bunu yaşadığımda o andan aldığım keyfi anlatamam size. Birinin ürettiğiniz, karşı tarafa sunduğunuz bir şeyi beğeniyle karşılaması insanda olağan üstü bir etki bırakıyor.
Ürettiğim bir şeyle birilerine dokunabildiğimi bilmek meslek hayatımda bana en keyif veren şey.

Yaptığınız şarkılar hayatınızdan izler taşıyor mu? Yazma konusunda ilham kaynağınız nedir?
Ece Mumay: Taşıyan şarkılar da var, taşımayan da. Bazen başka insanların hikayelerini anlattım bazen kendi hikayelerimi. Benim en büyük ilhamım kendimle baş başa geçirdiğim zaman.
Yalnızlıktan hoşlanan biriyim. Bundan besleniyorum. Kendime ayırdığım vakti günün hiçbir saatine değişmem.
Hem şarkı yazıp, bir de bunlara sesinizle can veriyorsunuz. Bu çok başka bir duygu olsa gerek. Elinizle, dilinizle ve ruhunuzla hazırladığınız bu şarkılar size neler hissettiriyor?
Ece Mumay: Hepsinin bana vermiş olduğu hissiyat bambaşka elbette. Yazmış olduğum hiçbir şarkıda karşı tarafa bir şey anlatmak istemedim. Ona şarkıda kendi hikayemi anlatmak değil, şarkıda kendi hikayesini bulmasını istedim. Sanki kendi yazmış olduğu sözler, kendi bestelemiş olduğu bir şarkı gibi. Kendi kalemimden çıkan her şarkı, şiir, yazı bana güç veriyor. Günlük koşuşturma içerisinde kim olduğumu hatırlatıyor bana. Neler yapmak istediğimi.
Sizin gibi güzel şarkılar icra etmek isteyen ve bunun hayalinini kuran arkadaşlarımız için neler söylemek istersiniz? Bu yola çıkmak isteyenlere neler önerirsiniz?
Ece Mumay: Gerçekten inandıkları ne varsa sonuna kadar peşinden gitmelerini ve ellerinden geleni yapmalarını tavsiye ederim. İnanç, ilk ihtiyacımız olan şey. Çünkü insan, inandığı yere kadar savaşır.
Son olarak KizlarSoruyor ailesi için veya ek olarak söylemek istediğiniz bir şeyler var mı?
Ece Mumay: Bu güzel sorular ve röportaj için çok teşekkür ederim. Müzikle özel olarak ilgilenseniz de ilgilenmeseniz de yürüdüğünüz yolun bir yolcusu olmasını temenni ederim.
Biz de bu samimi ve içten cevaplarınız için sizlere teşekkür ederiz. :) Şu an bulunduğunuz konumdan çok daha iyi yerlere gelmeniz ve ruha dokunan kaleminizin hiç tükenmemesi dileklerimle..
Ece Mumay'ı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz: İnstagram - Twitter - Youtube
Bir başka röportajda görüşme umuduyla.
Mutlu kalın.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar