Animasyon Severler için Önerebileceğim 4 Güzel Film!

Merhabalar KScanlar. Bu Bencemde izlemekten büyük bir keyif aldığım bazı animasyon filmlerinden bahsedeceğim. Umarım hoşunuza gider ;)

Animasyon Severler için Önerebileceğim 4 Güzel Film!

Yukarı Bak

Yukarı Bak
Yukarı Bak

Ülkemizde ilk kez 2009 yılında gösterime girmiştir. Şüphesiz en sevdiğim ve tavsiye edebileceğim animasyon filmler arasındadır. Spoiler vermek istemiyorum eğer bu tarz filmleri seviyorsanız izlediğinize pişman olamayacağınız bir filmdir. Hala izlemediyseniz en yakın zamanda izlemenizi tavsiye ediyorum. :)

Arabalar

Arabalar
Arabalar

2006 yılında gösterime giren Arabalar filmi. Çok eğlenceli bir animasyondur. Sanırım ilk izlediğim animasyon buydu. Şimşek lakaplı kırmızı bir arabanın, ralli yarışlarından ve çeşitli maceralarından bahsediyor. :)

Garfield

Garfield
Garfield

Kahramanlardan bir tek garfield animasyondur. Film gerçek hayattaki oyuncularla birlikte çekilmiştir. Garfield, yemek yemeyi seven tombiş bir kedidir. Çeşitli maceralarla dolu bir konusu vardır. :)

Kötü Kedi Şerafettin

Kötü Kedi Şerafettin

Kötü Kedi Şerafettin

İsminden de belli olduğu gibi Türk yapımı bir animasyondur. İlk izlediğimde gülmekten kendimi alamamıştım. Her ne kadar argo kelimeler çok olsa da küfürbaz Şerafettin'i izlemenizi tavsiye ederim. :)

Benden şimdilik bu kadar umarım hoşunuza gitmiştir. :)

Sizlerinde, eklemek istediğiniz animasyon filmler varsa yoruma eklerseniz sevinirim. :)

Sağlıcakla Kalın...

#SP0ILERMAN

Görüşmek Üzere :)
Görüşmek Üzere :)
Animasyon Severler için Önerebileceğim 4 Güzel Film!
Cevapla