Merhabalar KScanlar. Bu Bencemde izlemekten büyük bir keyif aldığım bazı animasyon filmlerinden bahsedeceğim. Umarım hoşunuza gider ;)

Yukarı Bak

Ülkemizde ilk kez 2009 yılında gösterime girmiştir. Şüphesiz en sevdiğim ve tavsiye edebileceğim animasyon filmler arasındadır. Spoiler vermek istemiyorum eğer bu tarz filmleri seviyorsanız izlediğinize pişman olamayacağınız bir filmdir. Hala izlemediyseniz en yakın zamanda izlemenizi tavsiye ediyorum. :)
Arabalar

2006 yılında gösterime giren Arabalar filmi. Çok eğlenceli bir animasyondur. Sanırım ilk izlediğim animasyon buydu. Şimşek lakaplı kırmızı bir arabanın, ralli yarışlarından ve çeşitli maceralarından bahsediyor. :)
Garfield

Kahramanlardan bir tek garfield animasyondur. Film gerçek hayattaki oyuncularla birlikte çekilmiştir. Garfield, yemek yemeyi seven tombiş bir kedidir. Çeşitli maceralarla dolu bir konusu vardır. :)
Kötü Kedi Şerafettin

Kötü Kedi Şerafettin
İsminden de belli olduğu gibi Türk yapımı bir animasyondur. İlk izlediğimde gülmekten kendimi alamamıştım. Her ne kadar argo kelimeler çok olsa da küfürbaz Şerafettin'i izlemenizi tavsiye ederim. :)
Benden şimdilik bu kadar umarım hoşunuza gitmiştir. :)
Sizlerinde, eklemek istediğiniz animasyon filmler varsa yoruma eklerseniz sevinirim. :)
Sağlıcakla Kalın...

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar