Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

Her okulda pembeleri ve kızsal meseleleri bir kenara atıp, erkek kankalarıyla her türlü belayı kendine çeken “erkek Fatma” bir kız mutlaka olur.
Hepimiz birimiz, birimiz hepimiz için demekten vazgeçmezler; ta ki ilk aşk gelip kapıyı çalana kadar!
Okul koridorlarında çetesiyle rüzgar gibi esen, ilk aşkın tüm heyecanını sonuna kadar hisseden ve unutulmaz lise anılarını tekrar yaşamak isteyenler buraya; yorum ve görüşlerinle bize katıl!

1. Etek, eyeliner, pembe gibi kelimelerin yakınından bile geçmek sinirlerini bozar.

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

2. Topuklu ayakkabılarla yıldızları asla barışmaz; her koşulda spor ayakkabılarıyla mutludurlar.

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

3. Kankalarıyla her türlü maceraya gözü kapalı atlarlar; bela mıknatısı halleri, uzaklaştırma ve kınama koleksiyonlarıyla ünlüdürler!

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

4. Oyun ve eğlencenin olduğu hiçbir şeye hayır demezler; erkeklerin sevdiği bilgisayar oyunlarında bile meydan okumaya hazırdırlar.

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

5. Değişmeyen tek kural; her kız gibi çikolataya bayılır, çikolatalı ve tatlı her şeye gözlerinde kalpler yanarak bakarlar.

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

6. Bilmedikleri tek şey ise ilk aşk kapıyı çaldığında; kankaları ve hoşlandıkları çocuk arasında bir seçim yapmak zorunda kalacakları, bunun eğlenceli bir mücadeleye dönüşeceğidir!

Okulda En Çok Erkek Kankalarıyla Takılan Kızlara Özel 6 Madde

Kızlar dünyasından uzak, yanındaki 4 adamla kendine bir dünya kuran Yaprak’ın, Barış’ın hayatına girmesiyle hızla kızlar dünyasına yolculuğunu ve kankalarıyla eğlenceli maceralarını anlatan gençlik dizisi 4N1K İlk Aşk; 6 Temmuz Cuma saat 20.00’de FOX’ta başlıyor! Dahası; fox.com.tr’de!

“Hepimiz Kızımız, Kızımız Hepimiz İçin” diyen Yaprak ve arkadaşlarının renkli dünyası seni içine çekecek! #4N1KİlkAşk


16|9
432494

Senin görüşün nedir?

Kızlar Ne Diyor 432

  • Kız arkadaşlarımdan daha cok güvendiğim erkek arkadaşlarım var. Karekter meselesi. 😉

    18|9
    3|1
  • Kızların arasında hiç olmasa bile bir ufaktan çekişme olur ya da potansiyeli vardır hep bir yarış halinde gibidirler beraberken anlaşır gibi yaparlar ama aslında anlaşamazlar ve bunu kimseye çaktımazlar falannn filannn.. Bunlardan hoşlanmıyodur erkek arkadaşlar ediniyodur :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler daha samimi ve dürüst bana göre. Kızlarla çok fazla anlaşamam. Zaten bir tane çok sıkı olduğum bir kiz arkadaşım var onun dışındakilerle pek ilgilenmem. Çoğu açığını yakalamak için uğraşıyor ya da onunla bununla oturup dedikodu yapıyor vs. Örnekleri çoğaltabiliriz. Tabi ki karakter meselesi bu ama ben erkekleri daha dürüst ve samimi bulduğum için onlarla arkadaşlık kuruyorum. Kimileri cidden tıpkı bir kardeş gibi yanında oluyor...

    0|0
    0|0
  • Bela miknatisi 😂😂
    Bu filmin kitabini ilk once yegenim okumustu muptelasiydi ben okumadim anlattiklarindan karakterleri oaylari yasamis gibi oldum 😂
    Diziyi merak ettim bakabilirim, uzun zamandir Turk dizisi izlemiyordum belki bunu begenebilirim 😄

    0|0
    0|0
  • Kız meslek lisesinde okumuş biri olarak üniversitede birçok erkek arkadaşım oldu... adeta mafya anası gibi hissediyordum kendimi...
    Yanlarında takılmaktan erkeksi bir hal alıyor davranışlarım yine de iyi ki varlar onlar

    1|0
    0|0
  • Genelde kizlar birbirini çekemez ne biliyim tuhaflar halam her zaman erkekler arkadaslar kiz arkadastan daha iyi der ama kizin yaninda bir normal arkadas gorunce neden hemen sevgili gibi muamele yaparlar anlamıyorum

    1|0
    0|0
  • Erkekleri yerine göre daha iyi bir sırdaş ve arkadaş olarak görüyorum.
    Genç bir kızken de bu böyleydi. şu an bulunduğum yaşta gardımı alıp temkinli olduğum için eskiye oranla daha az kazık yiyorum..
    Ama yine de bu ihtimal hep var :/ erkekler kızlar kadar birbiriyle yarış halide değil ve fesat da değiller.

    0|0
    0|0
  • Her tanıştığım arkadaşım kankam olsaydı ooo çevrendeki her erkek hemen en yakın arkadaş olalım demiyo ama bir erkek yakın arkadaş dost her zaman iyidir.

    1|0
    0|0
  • Erkekler hep beni kanka görürdü ben hiç yaklaşmazdım zaten de. Birgün benim arkamda oturan kızın etek baya kalçasındaydı öyle giyinirdi hep neyse önümdeki sınıfın yaramazı da kalemi düşürdü kalkmıyor çocuk bende eğildim sıranın altına napıyosun dedim “Kanka sana bakmıyorum az kenara kaysana falan dedi 😃Arkamdaki kızın bacakları kesiyordu. Kızı uyardım falan ama oralı olmadı. Bak bak dedim ne diyim.🙃

    0|0
    0|0
  • Aynı ben ilk etek giydiğim gün Allah'ım resmen ağladım işkence gibiydi. Kızlarla hiç anlaşamaz futbol ve misket oynardım hep erkeklerle. Ama tabiki taa onu görene kadar 😍. ( Şimdi de nerden tanıdım ben bunu diyorum ayrı mesele 😂)

    1|0
    1|0
  • benim erkeklerle aram daha iyi, onlarla daha iyi anlaşabiliyorum ve dostluklarım da çok sıkı oluyor. Kız kıza takılmak iyidir de ikide bir kavga çıkıyo, çekememezlik kıskançlık ne bileyim dedikodular falan filan, kızlarla dostluk gerçek dostluk değildir ya, bir süreliktir, takılmak için iyidir. Tercihim erkeklerden yana

    0|0
    0|0
  • Bir tane bile kız arkadaşım yoktu. En yakın arkadaşıma aşıktım. Erkek fatma değildim. Her sabah saatlerce saçımı başımı yapardım. Topuklu ayakkabılar ve bigudiler spor ayakkabılardan sonra vazgeçilmezimdi. Pembe en sevdiğim renk. Ekose etek kalp ben...

    0|0
    0|0
  • lise de 2 can dostum vardi şahin ve burak ikisi de evlendi hala esleri falan toplanip bulusuruz gercekten candır ikisi de ask acisi cektigim donemde bütun erkeklere lanet okurken bile hmm tamam peki dediller 🤣

    0|0
    0|0
  • Ahh ne güzel günlerdi yaa... Kendimi çok özel ve güvende hissediyordum. Düşünsene biri yan baksa onu lime lime edecek adam gibi adamlar etrafını sarmış. Erkeklerden ancak kanka oluyor zaten başka türlü bir ilişki yürütemiyorum onlarla😂Çok güzeldi beee😁Özledim.

    0|0
    0|0
  • Kız kanka eninde sonunda kıskançlık yapar, çekememezlik yapar sonuç hep hüsranla biter. Ama erkek düz mantıktır. Ne düşünürse onu söyler, ne söylerse onu düşünür. Ama bir kız kanka birşey konuşurken aklında kimbilir ne tilkiler dolanıyordur. Senin daha iyi olmanı hiçbir zaman istemez. Erkeğin görüşleri, erkek bakış açısı daha güven verir. Kararları ve düşünceleri daha gerçekçidir ve genelde doğru çıkar. Nasıl görünüyorum sorusuna çok güzel görünüyorsan eğer kız kanka çekemez ve tam net cevabı vermez. Ama güzelsende çirkinsende erkek kanka hep doğruyu söyler. Her zaman yanımda erkek kankam olmuştur...

    3|0
    0|0
  • Bir kadın olarak her zaman erkek arkadaşlarla aram daha iyi olmuştur
    Çünkü kadınlar arasında çekemezlik ve kıskançlık çok oluyor ama erkeklerde böyle bir şey söz konusu değil bu yüzden erkek arkadaşlara güvenin 👍

    0|0
    0|0
  • Benim de cok erkek kankam olmustu zamaninda, ama yukarda yazdigi gibi bir kiz degildim. Aksine. Sonbahar aylarinda hep dolgun topuklu giyerim, eyeliner la yatip kalkarim 😀 o derece yani. Tabi esofmanla da uniye gitmisligim cok olmustur

    0|0
    0|0
  • arkadaşlar arkadaşım erkelerden çok iyi kanka oluyo söyleyeyim ama tam arkadaşım olanlardan değil yarım arkadaşım olanlardan o nasıl oluyosa ama siz anladınız hem adam gibi adam hem arkadaşım gibi arkadaşım olanları kastediyorum

    0|0
    0|0
  • Erkek kankalar daha Güvenilir ve daha samimi. Bir de kızlar bir çok şeyi farklı yerlerden anlıyor, erkekler öyle değil.

    0|1
    0|0
  • Wattpadde cidden en uyi gençlik kitabıydı. Kitap film dizi derken konusu oyuncular değişti. Kitap gene güzelde film oek de uyi değil. Dizi umarım wattapdde ki gibi olur. Sıcak komik eğlenceli. Sırf aşk konu almaz

    0|0
    0|0
  • Ay ben de okul zamanımda hep erkeklerle daha iyi anlaşırdım. Bence ben dünyaya yanlışlıkla kız olarak geldim ya :/
    Ve 4n1kyı sitemizde görmek ne güzel😍 hoşgeldiniz🙏🏻 Umarım hesabı kullanan büşüdür, eğer öyleyse ♥️♥️♥️♥️

    0|1
    0|0
  • Çok sevdiğim bir arkadaşım bu özelliklerin hepsini taşıyor. Çikolatayı da sever ama asıl tutkusu açma :D

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşların iyisine denk geldiğin sürece sıkıntı yaşamazsın. Ben de lisede tek kız olarak erkek arkadaşlarımın yanında takılırdım. Beni kendilerinden biriymişim gibi sayarlardı 😜 eksik olmasınlar. Ama gerçekten harbi insanlar. bir çok kız arkadaşım oldu ama çoğunu sildim. Kızlar arasında çekememezlik dedikodu vs. birçok şey olur. Erkekler kızlar gibi değil. Kızlardan daha iyi dostlar (tabi adam olanları).

    0|0
    0|0
  • olay tamamen şundan ibaret ; kalbi 4 odacıktan oluşuyor. ne zaman nerede nasıl ve ne olursa olsun asla ayrılmayacak olan bu 5 arkadaş hayatlarında maceradan maceraya atlıyor.. ve bu yaşadıkları ise onları birbirine daha da yakınlaştırıyor sevgileri, arkadaşlıkları kalıcı oluyor bir ip gibi birbirlerine tutunuyorlar..4n1k da bunu açıklıyor : 4 nöron-1 kız =4N1K

    0|0
    0|0
  • Kıskançlığı ve ilkeleriyle Karademir, o rengarenk çorapları ve çapkınlıklarıyla Sinan, Mese'nin kurucusu olan 3P düşkünü Oğuzkuş ve en önemlisi Ga-Men'in olan senin arkadaşlığını kaybetmemek için 12 yıl boyunca aşkını içinde yaşayan Alikuş. Birlikte büyüdüğün bu dört 4 erkek varsa hayatında, sırtın asla yere gelmez. Neden mi? Çünkü sizin bir mottonuz var:
    "N"erede, "N"e zaman , "N"eden , "N"e yapıyorsak
    Hepimiz "k"ızımız , kızımız hepimiz için !

    0|0
    0|0
  • Anlamı yok onlar benim herşeylerim ❤ ama anlatmamı isterseniz memnuniyetle kısaca anlatayım. Onları her görüdügüm yerde yüzüme ister istemez sırıtma, gülümseme yayılıyor. Bazı insanlar mesela otobüslerde birileri konuşurken arada 4N1K lafını duyuyorum ve gurur duyuyorum ve her zaman iyi ki bu aileye sahibim diyorum.

    0|0
    0|1
  • Kızlar anlaşamıyor kiskanclklar cekememezlikler oluyor bence erkeklerle daha iyi sırdaş olur ve konu danışılarak işler yapılabilir

    0|0
    0|0
  • Bencede erkekle kanka olmak daha iyi, kızlar arasında kıskançlık oluyor çünkü. Benimde bir erkek kankam olsa ama güvencegin kişi çok zor

    2|0
    0|0
  • Erkeklerin guvenilirligi sadece ilkolu zamanlarinda oluyor geri kalani bana gore istisnai durumlar

    1|0
    0|0
  • ben kız olmama rağmen arkadaş ortamımda 1 kız var diğer herkess erkek. kız olan da kız olmaktan rahat değil zaten. genelde kızlar böyle kendini bilmiş olduğundan sinirlenirim

    0|1
    0|0
  • Kızlardan görüşlere devam
    402

Erkekler Ne Diyor 494

  • Guzel bir dizi olacaga benziyor

    0|0
    0|1
  • arkadasligin cinsiyeti olmaz ve hala bu konuda kaliplarimizin olduguna inanmiyorim sanki cok anormalmis gbi yansitiliyor.
    kadin ve erkeklerin sadece romantik ereklerde bir arada olabildigi fakat arkadas olamayacagi meselesinden kurtulmak gerekiyor. Hepimiz hepimiz hepimiz hepimiz icin

    1|0
    0|0
  • Böyle kızların olmadığı hemen hemen hiçbir sosyal alan yok.
    Bu örnekteki insanların özellikle aşk yaşamına erkek arkadaşların müdahalesi çoktur. Birde bu erkekler kolay kolay aday yakıştırmaz kız arkadaşına.
    Grupta en az biri bu kıza karşı çeşitli duyguları gizlice besler.

    0|0
    0|0
  • Izler bakariz kitabi gibi filmi gibi oluyor mu dizisi ..

    3|2
    0|0
  • Tüm grubun içindeki çiçektir ama tozlarıyla hapşırık yapar. Erkeklere zararı vardır, kendisini prenses gibi hisseder erkeksi davranışlarına rağmen. Kadınla erkek arkadaş tabi ki olabilir ama grup büyudükçe sorunlar da büyür.

    0|1
    0|0
  • Benim de bu tarz 2-3 tane kız arkadaşım var, yakın erkek arkadaşlarımdan daha çok güvenirim. Harbi kızlar oluyo bu kızlar genelde, sözlerine güvenilir, dertleşilir, çok sıkı arkadaşlık edilir. Ama nedense seks yapılmaz, çıkılmaz veya evlenilmez. Evlendiklerini de görmedim hiç. Hatta bir tanesi evlendi ve kısa sürede boşandı. Bilemiyorum, belki de kadınsal yönlerini bastırmayı seviyorlar. Lezbiyen olduklarını da söyleyemem. Değişik bir tür. Seviyorum bu harbi kızları ben.

    0|0
    0|0
  • Evet kizlar kıskanç ve çekemez olduklarını düşündüklerinden dolayı erkeklerle arkadaşlık ederler özellikle gençlik çağında.
    Takı karşı cinsin cazibesini hissedene kadar.
    O dakika dan sonra kalbinin sesini dinler ve hayatına yeni bir yön veriler.

    0|0
    0|0
  • Lisede kızlar birbirleriyle yarıs içindedir. Yok güzellik yok makyaj, kıskançlık vs vs.. Erkekler ise dogaldır. Kin ve kibir asla olmaz. Çalışkanlara Fena Zekisinla sülaleden gelio herhalde derler, kızlar ise bu nasıl böyle ya diye kıskanclık ve kibir tutarlar

    0|0
    0|0
  • Bence okulda kızdan çok erkekler ile zaman geçirmeyi seven ve kızdan çok erkek kankileri olanlar; sosyal çevresinde baskı görmekten mütevellit o eksiği okulda telafi etmeye çalışan; ve aynı şekilde baba sevgisine hep aç kalmış yaşanmışlıkların yansımasıdır..!

    0|0
    0|0
  • Erkek arkadaşların olsa bile, biriyle ilişki yaşamaya başlarsan. O arkadaşlarının 2. planda kalması gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • Kıza bakıyorsun tip ayşe kadın fasulye nitelik yok saygı yok terbiye hiç yok zengin ya da çalışkan erkeklerin peşinde koşan kızları sevmem Bir de şu var beş kız bir erkeğin etrafında toplanmış biz böyle tipleri de sevmeyiz. Okula sırf gösteriş yapmak için giden kızlar var. Okulda popüler değilsen bir hiçsindir benim böyle bir derdim yoktu okulda tanınan biriydim ona rağmen arkadaşım vardı. Bizim sınıfta dört kız vardı zaten.

    0|0
    0|0
  • bu karşı cinsle olan kankalık veya arkadaşlıkların tadını iyi çıkarın evlenince hiçbir şey eskisi gibi olmuyor

    0|0
    0|0
  • Benim şu anda böyle bir kankam var, yıllardır arkadaşız bu duruma süper bir örmektir onun cinsiyeti hiç ama hiç beni ilgilendirmedi, teşekkürler emeğine sağlık.

    0|0
    0|0
  • fazla dizi izliyorsunuz sanırım. Erkeklerle takılan çoğu kızda bunları görmedim. Özellikle meslek lisesinde sınıfında 2 kız olan birisi olarak bunu çok rahat söyleyebilirim

    0|0
    0|0
  • Her erkeğin öylesiyle arkadaşlık etmek istediği çoğunlukla sonradan aşık olduğu , kızında erkeklerden uzaklaşıp dişiliğinin farkına varmasıyla sonuçlanan bir lise halidir.

    1|0
    0|0
  • Bir de erkek kankalar dururken kızlarla takılan erkek tipler var ki bu tür kızları öyle 10 tane erkeğe degismem yani. Böyle kızlar harbidir delikanlıdır insanın dibidir.

    0|0
    0|0
  • Bu tipler aşkı reddetseler de ilerleyen dönemlerde bocalama dönemi geçirip aşkı seçerler
    Sevgilisi olacak kişilere sert davrandiklarindan ilişki çalkantılı geçer

    0|0
    0|0
  • Merak ettiğim diziler arasında. Kaç senedir tek dizi izlemeyen ben ilk bölümüne göre bakacağım artık. :D

    1|0
    0|0
  • Bu tür olaylarda genellikle fazla hüsran ve dizileri aratmayacak olaylar cıkıyor en iyisi su durgunken akısını kesmemek

    0|0
    0|0
  • Çok sempatik kızlardır genellikle hepsi güzel olurlar çevresinde erkeklerin olmasından hoşlanırlar.

    0|0
    0|0
  • Erkeklere fazla güvenmeyin bence siz kanka kanka diyosunuz arkanızdan neler diyolar :D

    0|0
    0|0
  • Kız arkadaşlarıyla yakalayamadığı uyumu erkek arkadaşlarında yakalamıştır. Zamanla onlara benzemeye başlar. Hareket tavır konuşma vs..

    0|0
    0|0
  • Arkadasligin cinsiyeti olmaz bence de bırakın isteyen istedigiyle takilsin yeterki samimiyet olsun🤗

    0|0
    0|0
  • Tanıdığım bir abi 10 yıllık kankasına çıkıyor şu an. :D

    0|0
    0|0
  • Ben şahsen görünce iğreniyorum. O kadar erkeğin içinde bir kız hiç hoş olmuyor. O erkeklere nasıl gözü kapalı güveniyor. İnsan ailesine nile güvenemezken bu devirde. Hiç hoş değil.

    0|0
    0|0
  • Gerçek dostluğu yakaladıktan sonra neden olmasin. Benim kız kankalarim her daim olmuştur dedim. Sonra evli olduğum aklıma geldi. Hey gidi günler :)

    0|0
    0|0
  • Vay be lise yılları aklıma geldi bizim sınıf 37 kişiydi sadece 10 erkek vardı. Doğal olarak kız arkadaşlarımız daha çoktu, erkeklerle pek takılmazdık

    0|0
    0|0
  • Genelde çirkin olurlar nadır olsada kafa dengi birisi çıkar ama ben inananlardan degilim kız erkek kanka olamaz

    0|0
    0|0
  • bunların bir de beden dersinde erkeklerle top oynamayıp kızlarla voleybol oynayan erkek versiyonları var

    1|0
    0|0
  • Erkeklerden görüşlere devam
    464
Yükleniyor...