Sorular: Kültür & Sanat
Bir acının bir yaşamı sonsuza dek içine hapsettiğine tanık oldun mu?
Sen Bize ömür boyu üşüyeceğimiz bir soğuk bıraktın Şubat , dilerim ki senin de takvimlerden adın silinsin.. 06.02.2023🥀
Doğu kültürü ile Batı kültürü arasındaki temel farklar tam olarak neler?
Batı kültürü arasındaki farklar nelerdir babam sürekli kültür farkı var kültür farkı var diyor ne demek istiyor
Kötünün zıddı daha doğrusu düşmanı sevgi olabilir mi?
Soruma ilham olan @_ronahi_'ye teşekkür ederim 🌱 #kültür sanat sorusu Bu hayatta her şey zıddıyla var ama belki de kötünün zıddı iyilik değil sevgidir? Çünkü bir düşman onu bitiren, tüketen şey olmaz mı? Kötülüğü, savaşı...
Karanlık insanı mısın, aydınlık insanı mı?
#kültür sanat sorusu Geceyi gündüzden, ışıktan daha çok seviyorum. Karanlık olunca dünyaya çöken o doğallığı, sessiz kederli acıyı ve herkesin kendisiyle olan yüzleşmesini.. Gündüzleri ise her yer ışıl ışıl, sanki...
Tüm canlılar milyonlarca yıllık bir bilgeliğe mi sahip?
Bu bilgeliği genlerimizde taşıyoruz. İçimizdeki balık belgesel serisini izledim. Size de şiddetle tavsiye ederim. Genlerimizde nasıl bir canlıdan evrimleşmiş olduğumuza dair işaretler var. Mesela anne karnında...
Türk-Kürt evliligi?
Ege bölgesinden doğuya gelin olarak gitmek çok mu zor olur? Kültür farkı ne düzeyde olur?
Dolstoyevski şöyle bir sora sorar? Namuslu birisiyim diye övünülür mü hiç?
“Namuslu bir insanım diye övünülür mü hiç? Herkes namuslu olmak zorunda değil midir?” Bu söz, ahlakın bir erdem olmaktan çıkıp bir gösteriye dönüştüğü anı sorgular. Namus, insanın kendine karşı taşıdığı sessiz bir...
Sokak duvarlarına yapılan resimler sizce şehri güzelleştiren bir sanat mı, yoksa görsel kirlilik mi?
Yaşadığım yerde sokaklar böyle resimlerle dolu.
Çizim yeteneğim nasıl sizce arkadaşlar? Biraz daha yalın çizgiler mi kullansam acaba 🤔?
Son derece profesyonel Karakalem portre ve portre dövme çalışmalarım "Benim Mevsimin Yaz " adlı kampanya ile devam etmektedir.. Müracaat için adresi biliyonuz..
Hayatının bir bölümünde, sonunda birlikte olamayacak birine aşık olan biri, kitabının sonuna ne yazardı sence? Sen ne yazardın?
“Son sayfayı senin adınla kapatır, kalbimi satır aralarında bırakırdım; hikâyem sessiz bir veda fısıldar, kimse duymadan bitiverirdi.” 🤍😍 #Perikizi0007
İnsan neden demirden değil de etten kemikten kandan yaratıldı?
Böylece daha az zarar görürdük en azından iç organlarımız demirden olsaydı nasıl olurdu 🤔
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer