
Saatin iç kısmına annemin ve babamın yarı profil resmini ve saat olarak doğum saatimi yaptırmayı düşünüyorum.

Şu anki hali de çok hoş gayet anlamlı olur bende dövme yaptırsam ailem hakkında olurdu
Ben sırtıma silah dövmesi yaptırmak istiyorum. Tabiki kısmet..
Güzel görünüyor..
Cevap
0Cevap
Biraz karışık duruyo ama güzel
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar