Bizim buralarda her gece saat üç suları bir kuş ötüyor. Ne kuşu olabileceğini size sorayım dedim.

Hemen "ehe ehe, kuş mu,ötüyor mu" diye gülmeyin,ciddiyim :) Bayağı da güzel öten bir kuş ama o saatte uyanık olması ve ötmesi garibime gidiyor. Evde beslenen bir kuş değil, karşı ağaçlardan geliyor sesi. "Çipet pet pet" desem değil, "veyis veyis" hiç değil; daha çok "cirripu cicurup cirrip cirripu" gibi sesler çıkarıyor. Her gece o saatte öten bu kuş ne olabilir, bilen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
google'dan arattım, galiba bülbülmüş bu. link
Bizim buralarda her gece saat üç suları bir kuş ötüyor. Ne kuşu olabileceğini size sorayım dedim.
Cevapla