Saim Orhan kaç dil biliyor? Ayna programı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Samanyolu tvde yayınlanan Saim Orhan tarafından sunulan bir gezi programı Ayna...Saim orhan kaç dil biliyor sizce?


0|0
1432

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • ben sunucuya bayılıyorum.kaç dil biliyor acaba merak ediyorum

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 13

  • bende merak ediyorum onu iyi program sunardı zamanında

    0|1
    0|0
  • Nerde bu kaşlarını jiletlemek istediğim harbinden :// belki yurdisina kaçmistir bilemiyorum

    0|1
    0|0
  • Aynen ya :)

    Aklıma gelmedi başka şuan

    0|0
    0|0
  • Şuan şu saniye böyle bir teklif sunulsa gözümü kırpmadan evet derim.

    0|0
    0|0
  • O adamın yerinde olmak isterdim.Bedava yolculuk,eğlence... Hem para kazanıyor hem geziyor istediği gibi. (:

    0|0
    0|0
  • Karşı apartmandaki adam hala yaşıyor.

    0|0
    0|0
  • Kendimi bildim bileli Beyaz Show var :)

    0|0
    0|0
  • Bazen izlerim bi keresinde afrikada bi ulkeye gitmisti yorosel yemeklerinden tatmalarini rica ettiler sunucuda tesekkur ederek red etti :)))))

    0|0
    0|0
    • Heralde çekirgemiydi öyle bişeyide reddetmişti yidği neydi :d

  • kendimi bildim bileli hep üzgünüm. mutlu olduğum günün akşamısı mutlaka kötü bir şey olur.

    0|0
    0|0
  • çok güzel bir yapım ayrıca görüntü kalitesi de harika.. saim orhon tartısılmaz zaten. bi de oğlu ve babasıyla konusmasa:)

    0|0
    0|0
  • Kendimi bildim bileli ben varım.

    0|0
    0|0
  • eskiden takip ederdim.kanal değil ama program sunucusu sempatik geliyor bana

    0|0
    0|0
  • Bildiğim tek şey hiçbir şey bilmediğimdir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 31

  • Açıkçası kaliteli sekilde belgesel hazirlayip sunardı. Devlet ve cemaat arasindaki cikmazdan sonra hangi tarafi secti bilemiyorum. Hala fetö tarafindaysa yaziklar olsun.

    0|1
    0|0
    • Aynen öyle baya bir kaliteli izlettiriyordu yani bu olaylar patlak verdiğinden beri hiç ses yok bundan. Dediğin gibi fetö tarfındaysa yazıklar olsun.

    • Hepsini Göster
    • Hani cemaat okulu olmayan ulkeyi gezmiyordu acikcasi. Bu okullarin kendilerince faydasini ve katkisini gostererek baya bir dikkat cekiyorlardi. Bu sekilde bir cok destek aldiklarini dusunuyorum. Tum bunlari yaparken bizede yerel halk yaşamı ile ilgili müthiş bilgiler veriyordu. Ve Saim Orhan acikcasi cok kültürlu ve deneyimli bir sunucuydu. Bu şekilde ki bir yapımın fetö ye bagli olmasi cidden uzucu. Keske devlet eliyle bu derece kaliteli belgeseller yapilsa. Gercekten ihtiyaci var izleyicilerin.

    • Çok doğru sürekli kendi okullarını tanıtıyordu ama bir yandanda orası ile alakalı bilgiler veriyordu. Saim orhanın çok iyi bildiği dille arapça, ingilizce, fransızca olunca her yerde çok rahat iletişim kurabiliyordu. Çevreden bilgiler edinip bizlere sunuyordu. İngilizceyi avrupa ve abd de, fransıcayı sömirgeneden dolayı çoğunlukla afrika bölgesnde , arapça zaten yeri belli. (Bildiği dilleri az önce bakmıştım 😄) . Aynen ihtiyacı var bu tarz belgeseller var ama çok çok yeteriz. Bence bunun gibi çıkmaz bir daha bu çıtayı geçemezler gibi ama yanılırım inşallah 😄

  • Onun yerinde olmak isterdim gezmediği görmediği kültür kalmadı. Hem para kazanıyor hem dünyayı geziyor. Stv'nin nadide güzel programlarından birisi :)

    0|1
    0|0
  • genellikle o kanalı izlemiyorum

    0|0
    0|2
  • gayet güzel bir program. sayesinde ismini bile bilmediğimiz ülkeleri öğretiyor - tanıtıyor bizlere.

    ayrıca milletimizin oralara kadar gittiğini görmek bizleride mutlu ediyor elbette..

    0|1
    0|0
  • gayet güzel bilgilendirici bir program.bu tür programların çoğalması dileğiyle

    0|0
    0|0
  • Akıllı adam ABD ye yerleşmitir

    0|1
    0|0
    • Bakalım çıkar belki ortaya

  • aynen la 😂😂

    0|1
    0|0
  • :) o arapça konusunda ıyı ama ınglızce ıkı laf etmıyor

    0|0
    0|1
  • hiç güleceğim yoktu :D

    0|0
    0|0
  • fişi çekildi

    0|1
    0|0
  • Soruyu kısmen anladım diyorum.AYrıca ''kendimi bildim bileli bu FAtih Terim ne zaman Gs 'ye gelse takıma bir tuhaflık oluyor.ADam tam bir lider'' diyorum.Yaşasın Fenerbahçe !

    0|1
    0|0
  • zaten tv bir o program var birde belgesel başka tvde birşey izlemiyorum her akşamda oluyorlar süper ötesi program ayna programı

    0|1
    0|0
  • Severek izlerim Saim Orhanın gitmediği ülke kaldı mı ki ?

    0|1
    0|0
  • Bende çok merak ediyorum severek izlerdim şerefsizi :D

    0|1
    0|0
    • Güzel programdı o dönem nerden bilelim böyle olacağını 😄

    • Kimse bilmiyordu ki kardeş ayakta uyumuşuz

    • Aynen öyle valla

  • başka bir kanalda olsaydı sürekli izlerdim

    0|0
    0|2
  • Kendimi bildim bileli sadece ona aşık oldum

    0|0
    0|0
  • Ben kendimi bildim bileli hala aynı araba kapıda.;)

    0|0
    0|0
  • kendimi daha bilemedimki :(

    1|0
    0|1
  • kendimi bildim bileli böyle sorularda aklıma birsey gelmiyor

    0|0
    0|0
  • Ajda Pekkan

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    11
Yükleniyor... ;