Kadınları ve erkekleri anlama kitabı yazılsa sizce hangi kitap daha anlaşılır olurdu?
Tabiki bu soru hangi cinsin daha kolay anlaşılır ve çözülür oluşuyla alakalı. Peki bu kitabı yazan kişi karşı cinsten hangi özellikleri buraya yazmalıdır? Bu kitabı okuyup da anlayan var mıdır sizce?
Kadınları ve erkekleri anlama kitabı yazılsa sizce hangi kitap daha anlaşılır olurdu?
kadınlar farklı hakkaten, anlamak zor. Ama bence kadınlar içerisinde sonuç odaklı düşünen de var detaya takılandan da. Ama genel olarak detaycı ve gereksız şeylerle ilgileniyoruz. Bunun nedeni de biraz toplumun kadınlar üzerinde ki etkisi. Kadını detaycı düşünmeye ittiriyor. Örneğin erkeklerin kaynanası geldiğinde ay evim temiz olsun ay yemekler yapim diye bir düşünce var mı. Öbür türlü kadının kaynanası geldiğine arkasndan bir sürü dedikodu yapıyor. Oğlunu fitliyo tabi dediğim gibi herkesi genelleyemeyiz
Erkekler düz varlıklar doğal olarak daha anlaşılır olur erkekleri anlamaya yönelik yazılan bir kitap.
Kadınlar ise detaylı bir şekilde incelenmesi gereken, zor anlaşılan ama çaba sarf ettiğimiz ölçüde daha çok değer kazanan varlıkları anlamak için yazılan kitap ise biraz ağır olurdu. Anlaşılma yönünden
Bence erkekler daha karmaşık. Ön yargıyla yaklaşmayın hemen. Kadınlar sadece karmaşık ol aya çalışır, erkeklerse kanmış gibi yapar. Tabi gözü cinsellikten başka bir şey görmeyen bacak arasında beyin taşıyan varlıkları erkek sınıfına koyuyorsanız kadınlar daha karmaşıktır fikrimce... İlginç bir strateji...
Bu kadın ve erkek kıyaslamaları çok sinir bozucu. Birini anlamak için kılavuza ihtiyaç değil. Yaşamak, tecrübe etmek lazım. Hayat da, ilişkiler de zaten bunun üzerine kurulu. Kadın-erkek yarıştırmalardan artık vazgeçilmesi gerektiğini düşünüyorum. Allah 2 farklı ırk yaratmış. Aralarında farklılıklar koymak istemese tek bir ırk olurdu. Dolayısıyla kadınların ve erkeklerin bir olduğunu ya da olması gerektiği düşünülemez.
Zaten öyle bir kitap var ve kadınları anlamak gayet basit birkaç tane beyin hücresinin bile yeterli olacağını düşünüyorum, erkekler marstan kadınlar venüsten kitabı yeterince açık anlatıyor ve eşsiz bir eser benim psikolojiye yeteneğim vardır baya yüz okuma diye bir şey var çoğunuz duymamıştır bile bende doğuştan gelen bir özellik bu buna rağmen o kitabı okuyunca bir çok şeyi bilmediğimi fark ettim evlenmeden önce her insanın okuması gerek yasa çıkarılmalı hatta
Kadinlari anlamak cok basit. Evet diyorsa hayir, hayir diyorsa evet, bazen evet diyorsa olabilir bazen de evet olur harbiden. Bazen bir evet sıkıysa yapa doner. Neyse bosverin.
Kadınları anlamak daha kolay, erkekleri anlamak çok zor. 😄
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Erkekleri anlamak için kitaba gerek yok, çok basittirler çünkü. Kadınları anlamaya ise kitaplar az kalır , ben dahi kendimi bazen anlayamıyorum ne istediğimi 😀
Erkeklerinki kullanma klavuzu gibi badit olurdu kadınlarınki daha çok kedileri anlatan bir kitap gibi olurdu nerde ne yapacağı belli olmaz kesin kurallar yoktur heran nankörlük edebilir 😀
En İyi Cevaplar