F : Frodo .
G : Gimli .
Ğ : Faramir .
H : Boromir .
I : Gollum .
G : Gimli .
Ğ : Faramir .
H : Boromir .
I : Gollum .
Aragorn .
Gandalf .
Legolas .
Saruman .
Sauron .
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kitaptan gidersek
Tom Bombadil favorimdir.
Huan'a saygı duyarım.
Kadın karakterler içinde Luthien'i severim
Her zaman Frodo'nun yanında olan Efendi Sam'in yeri ayrıdır.
Filmlerde ise Gandalf The Grey iyidir.
Kadın karakter Galadriel (Cate Blanchett tam bir elf)
@izafi Kötülerin karizmasına saygı duysam bile her zaman iyilerin tarafını tuttum.Oyunlarda bile Chaotic Good seviyesinde karakterler yarattım.
Gerçi kime göre iyi,neye göre iyi?Sonuçta Saruman'ın da Sauron'un da yaptıkları kendi iyilikleri içindi.Neyse,Yüzüklerin Efendisi üstünden felsefe yapmayayım.
Matrix üzerine yazılan kitaplar gibi fantastik filmlere de yine derin manalar yüklediklerini düşünüyorum. Özellikle filmin bir yüzük üzerine kurgulanması.. İyi ve kötü karakterleri keskin kullanmaları.. Yüzüğün taşınmasında ağırlık iması ve budistlerdeki gibi çileli bir yolculuk ile tanımlanması.. Yani felsefesini biz yapmasakta adamlar yapmış diyorum.
Tom Bombadil
"Hey! Tom Bombadil, Tom Bombadillo!
Su, orman, tepe, saz ve sogut adina,
Ateş, guneş, ay adina, dinle şimdi, duy bizi!
Gel Tom Bombadil, ihtiyacimiz var sana!"
Faramir. Okurken çok sevmiştim onu ya. Ona yazık. Babası tarafından ikinci plana atılan evlat. Canım beniiimm. <3
Cevap
19Cevap
E dedim, yüzüğü kullanmayı bilen,çekinmeden kullanabilecek birtek o var. Ayrıca yüzüğün sahibi olur kendisi.
Filmlerin, kitapların adaleti olsa idi Sauron hepsinin kıçına tekmeyi rahatça basardı. Ne kadar da seviyoruz iyilerin kazanmasını. Ben anladım seni Sauron. Göynümde en birinci sensin.
Eomer.
O gün geldi çattı rohanın süvarileri! Yeminler etmiştiniz , yemininizi tutma zamanı geldi kral'a ve ülkeye hahhhh!
Legolas ve Sam. Sam olmasa ölmüştük ya. :)))
Boromir... Sean Bean süper adamdır.
Gollum olsun, benim olsun.
izleyesim geldi şimdi :)
C-Legolas diyorum
Orta Dünya`dan Gandalf ve Luthien dedim.
gollum <3 efendi bizi seveceeeekkkkk
Legolas sevmıstım o zaman :P
aragorn kingdir ;)
gandalf
Gollum .
gollum :D
Aragorn .
legolas.
aragorn
saruman iyidir
Eomer
gandalf
Gimli
frodo
Aragorn
Gollum.
Aragorn
saruman
Saruman
legolas...
Gollum.
hacı gandalf :)
gollum
gandalf.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar