
Sensin ! Kalbim değildir, Böyle göğsüme vuran...
#SabahattinAli 111 yaşında. İyi ki doğdun!

Belki uzak bir günde, büsbütün başka insanlar olarak tekrar karşılaşırız ve belki gülüşerek birbirimize ellerimizi uzatırız...
İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali
https://i.hizliresim.com/m2XrgR.png
“Dünyada hayatın bir tek manası varsa o da sevmektir. Hatta karşılık bile beklemeden sadece sevmek.”
İyi ki doğdun, iyi ki #SabahattinAli 🙏🏻☀️🎈
Kürk Mantolu Madonna en sevdiğim eseridir.
@Espadon34 inanır mısın beni de çok şaşırttı asdf 😄
içimizdeki şeytanda ki kullandığı dil ve kelime derinliği etkileyicidir
dilimize pelesenk olmuş bir çok şarkıdada imzası olan bir yazardır.
İyi doğdun SABAHATTİN ALI...
#SabahattinAli
Hemen her eseri güzel o kadar çok güzel eseri varki hangisini seçsem bilemedim
Cevap
42Cevap
Bu adamın hep romanlarını biliyoruz ama bir çok şiiri bestelenmiş ve hala ginümüzce dinlenen bir şair.. Çoğu da bildiğimiz şarkılar ama büyük çoğunluğun bu şarkı sözlerinin sabahattin Aliye ait olduğunu bilmiyorlar :d leylim ley, göklerde kartal gibiyim , çocuklar gibi , dağlar, aldırma gönül , kara yazı vs.. Daha bir sürü
Her eserinin ayrı bir güzelligi var aşkın bu kadar naif, bu kadar zarif halini sabahattin ali gibi değerli bir insanın hayal etmiş olması ve bıraktığı birbirinden değerleri eserleri ile de ölümsüzleşti bu dünyadan güzel bir insan gecti. İçimizdeki Şeytan en çok etkilendiğim eseri oldu.
iyi ki doğdun, #SabahattinAli
Hoş tutulan bir oyuncak olmak onlara insan olmaktan daha kolay ve cazip geliyordu.. Kürk Mantolu Madonna Bilgilendirme için teşekkürler
Okuduğum 3 kitap da güzeldi, ama "İçimizdeki Şeytan" bir başkaydı
Kürk Mantolu Madonna.. onun ismini değiştirip söylüyorlardi sjs
kitap olarak 'içimizdeki şeytan'. hikaye olarak 'sırça köşk'
Kurk mnatolu madonna o kitaptaki maria puder karakterine aşık olmuştum.
kuyucaklı yusuf bide.
Dağlar Ve Rüzgar.. iyiki doğdun Ve iyiki bu güzel eserleri bize miras olarak bıraktın..
Adam öldükten 40 yıl sonra sosyal medya aracılığı ile alıp okumaya başladığınız, o vakte kadar umrunuzda olmayan bir insan, Sabahattin Ali. Beni konuşturmayın o yüzden.
İnce oldğu icin okunuyor kalın kitap sevmeyenler için ideal
Benim icin daha uzun soluklu olmalı
Rahmet olsun
"Sensin, kalbim değildir göğsüme vuran" demiş "Aldırma gönül"şarkısına söz olmuşları söylemiştir. Değerlidir..
Kürk mantolu madonna kitabını okudum sadece çok güzeldi
Madonnası aylardır okunmayı bekliyor kütüphanemde... Okuyamamış olmanın sıkıntısı oluyor arada
Göreceksiniz ya, ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım.
Kürk Mantolu Madonna
Hepsini ayrı severim, ama Kürk mantolu Madonna çoook çok ayrı...
kürk mantolu madonna çok ağlamıştım o anlatışındaki masumiyet yok mu bide sorma gitsin... !
İyiki doğdun usta... zindanlarda yadıgın şiirler hala dilimizde yüreğimizde...
Kürk mantolu Madonna okumayan gerçekten bomboş insandır..
Kitaplarının hepsi güzeldir fakat Öyle Şeyler Gördüm Ki şiirini her şeyinden çok severim.
İçimizdeki Şeytan
“Kötülük iyilikten her zaman daha dürüsttür.”
Yeni Dünya ve Kürk Mantolu Madonna’yı okumuştum, ikisi de muhteşemdi birini seçemem 😍
Kürk Mantolu Madonna insanın boğazını düğümleyen kitap
şiirlerini daha çok severim iyi ki hayatımıza bu kadar güzel eserler bırakmış..
Trend olmadan uzun süre önce kürk mantolu madonnayı okumuştum. Okuduğum tek kitabı o ve güzel
İyi ki doğmuş desem ayıp mı olur? Hiçbir eserini okumadım.
İyi ki doğdun be hep yaşayacaksın!..
Çok değerli bir paylaşım olmuş..👍
Bende bende. Kürk mantolu Madonna. Ya muhteşemdi ya. Bir solukta okuduk. Efsane ya o.
Benim de kürk mantolu madonna. Ama içimizdeki şeytanı da öneririm
diğer eserleri göz ardı edilmesin ama kürk mantolu madonna başka
İcimizdeki şeytan, kürk Mantolu Madonna
Kürk Mantolu Madonna, İçimizdeki Şeytan
Kürk mantolu madonna.
Kuyucaklı Yusuf ve Madonna.
Kürk Mantolu Madonna
Kürk mantolu madonna 🙏🏽
Daglardir daglar da onun eseri miydi?
Kürk mantolu Madonna ve Kuyucaklı Yusuf çok güzel
Kara yazı ahmet kaya yorumuyla aşıgım
Kurk mantolu madonna sonu cok etkilemisti.
Kürk Mantolu Madonna.
kürk mantolu madonna <3
Kürk Mantolu Madonna ❤
KMM, Kuyucaklı Yusuf, İçimizdeki Şeytan
Elimde mutlaka bir kitap olur, ayda en az bir veya iki tane okumaya çalışıyorum
İçimizdeki Şeytan.
Atsız
Hiç bir kitabını okumadım
Kürk mantolu madonna
Kuyucuklu yusuf..
Tekrar mı doğdu
İçimizdeki Şeytan forever :-)
Kurk mantolu madonna. 🌍❤
Kurk mantolu madonna tabiki
Kurk mnatolu madonna
Hepsi iyi fakat sırça köşk en beğendiğim
Bir kaç kitabını okudum sadece.
bir eseri yok sevdiğim
bencede kurk mantollu madonna
2 kitabını biliyorum zaten😂
Kürk Mantolu Madonna'yı severim.
Bende severim bu eserini
Sadece kürk mantolu madonna eserini okudum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar