'Onlar boğazı zincirleyecek kadar zekiyse, biz de gemileri karadan yürütecek kadar deliyiz!'

''Onlar boğazı zincirleyecek kadar zekiyse,

Bizde gemileri karadan yürütecek kadar deliyiz! bu söz hakkında ne düşünüyorsunuz ben osmanlı çocuğu olduğumu hep söylüyorum bazen tepki alıyorum ...sizin görüşünüz ne dir her türlü görüşe saygım var
Güncellemeler
+1 yıl
Güncellemeler
+1 yıl
biz türk milleti olarak her zaman en üstte en öndeydik osmanlı tarihinde ve inkılap tarihinde .ama dönemimizde ki yabancılaşmada bizleri görgüsüz hiç bir şeyden anlamayan millet olarak görüyorlar onlar osmanlı zamanında kapımıza elçiler gönderdiler onlar mustafa kemal atatürkün önünde eğildiler !
'Onlar boğazı zincirleyecek kadar zekiyse, biz de gemileri karadan yürütecek kadar deliyiz!'
Cevapla