Herkesin düşüncesinde..
Bir roman yazmak isteseydin kitabın konusu ve ismi ne olurdu?
Bir roman yazmak isteseydin kitabın konusu ve ismi ne olurdu?
kitap yazmak istiyorsun ve konusunu böyle mi bulacaksan? eğer öyleyse çok yanlış bir yol. emek vererek kedin bul. telifi var bunun. o kadar kolay değil. başkalarından gördüğün fikirlerle, böyle yazmış olmak için yazacaksan hiç yazma. ama amacın bu değilse, öylesine sorduysan, pardon.
konu aşk
adı güler yüzün arkasındaki hüzün..
Anlamlı +1
:) iyi bayramlar :)
Sağol sanada :)
Şu an yazıyoruz.Fantastik bir türde olmasını planlıyoruz. Biraz Taht oyunlarını andırıyor. Adı Umuda Giden Yolcu. İki senedir uğraşıyoruz. Bakalım :)
Yazmayı düşünüyorum tabi ilerde. :D İsmini bilmiyorumda konusu çok değişik olurdu :D
Cevap
22Cevap
romantik olurdu biraz komedi olurdu heralde çok drama girmezdim ama biraz aksiyonda olurdu fantastik veya bilimkurgu sevmiyorum oma onlara yer vermezdim :D onlar dışınca çokca konuyu içerirdi heralde birazda tarih koyardım tarihi roman olmazdı ama eskilerde olan büyük olaylardan bahsederdim yer verirdim kitapta öyle karışık bişe olurdu o yüzden adını kolay belirliyemezdim heralde :D
romandan ziyade yaşadıklarımı yaşamak istediklerimi ve hiç yaşayamıyıcaklarımı anlatan bir kitap yazmak isterdim başlığıda Düşlerim olurdu heralde o an aklıma ne eserse ya da cazip gelirse :D
Cinsellikle veya psikoloji ile ilgili yazabileceğimi düşünüyorum. İsmi de muhtemelen "Durdurulamaz" veya "Ben Deli Değilim" olurdu.
Roman yazacak kadar edebi yeterliligim yok malesef...Sorunu düsündüm, cevap bulamadım. Okuyucuyum ben ve hep öyle kalacagım.
cadı avı olurdu.kısa olan hikayemi romanlaştırır adını cadı avı koyardım
İsmi:Gül Sokağı Sakinleri Konusu:Bir Sokak da işlenen cinayetler :)
İsmi "Mirado'nun Çöpleri", konusu iletişimsizlik, intibalar, kötü çevreler, yalnızlık
ne yazarsam yazayım bilinçakışı teknigi ile yazardım o kesin
Gerçek aşkı anlatırdım :) millet gerçek aşk görsün :)
Kendi hayatımı anlatırdım satıs rekorunun dibine vururduk ;)
Sevğilimle tanıştığımız günden bugüne kadar olan yaşananları anlatırdım. İsmi de "Efelif Ülkesi" olurdu
-Efelif Ülkesi- çok tatlı :))
Aynen:)
adı: reddedilmelerim :)
konu; yaşadığım fantastik reddedilmeler. :D
Konusu kkkesinhayatve insanlar olurdu birazda aşk tabisi
Adi da gercek dünya
" Gerçeği benden saklayan hayallerime de küsüm " Uzun olur ama olsun yahu :)
Yeraltından Boklar. Aklıma gelen her konuda kısa paragraflar halinde yazardım bir şeyler.
Yeraltından Notlar diye bir temel esere senin ismi ekleyiverelim .d
Evet hissettirdin .d adsafdf
İsim : - Gönlü Bol -
Konu : Aslında zengin ama balıkçılık yaparak geçimini sürdüren biri.
Son Bir İyilik olurdu ismi ve arkadaslık ve asktan bahsederdı .
sumo güreşcisinin bale eğitimi alma istediği ile ilgili roman yazmak isterdim..
başlık= arafa yolculuk
konu=kişinin kendi içindeki yalnızlığını konu alırdım...
icad'a gel :D namık abinin maceraları olurdu, üst komşumun kavga ve gürültüsünü konu alırdım
Adalet üzerine olur ve ismide '' Adaletini Si*iyim Dünya ''
Aşkın Faydaları Zararları İnsanı ne hale düşürdükleri olurdu ismi ise.
Aşkın Yüzyılımı.
isteğin gelmesi için kitapları seven bir adam olmam lazımdı çok zor bir ihtimal bu da : (
tarih <3 (bu cevap yeterince uzun geldi mi bebeğim?)
PİÇ GÜVEYSİNDEN HALLİCE GİBİ KIZ ERKEK İLİŞKİLERİNİ ANLATAN Bİ KİTAP YAZARDIM KARMA FELSEFESİNDEN DÜZ MANTIĞA KADAR HERYERDEN ALIP VERİRDİM
konusu aşk ismini bilmiyorum şuan üzerinde düşünmek lazım :)
'Hayatım roman'olurdu...:))
Klass :))
Başlık, Başaramadım
İçerik, ben biraz salaktım
ben cinayet romanı yazardım
Bazen Ben.. (Kişisel Gelişim )
gerçekler ve yalanlar
polisiye romanı yazardım ismi gizemli cinayetler
aylinin maceraları vol 1234567890
100milyar dolar kazanmak istediğimi :))
Hemen al bu kitabı-stoklarda sıkıntılı
Sahte aşklar
Fantastik büyüler .
bahçıvanın sonu
saglıklı beslenme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar