Karakalemde boyutlandırma için sizce silgi mi daha çok işe yarar beyaz jel kalem mi? Siyah defter kalemi diye de geçiyor ve her kırtasiyede bulunmaması... ah 😧 bu arada resmin sahibi benim😊
Karakalemde kalem silgi veya beyaz jel kalem kullanılıyor?
Tonlamaları nasıl yaptın peçete ya da parmğnla flan mı? Çok belli olmuyor. Yeteneklisin. Tonlamaları sadece kalem, silgiyle yap çizgisel dha güzel durur ben arada jel kalem de kullanıyorum çok parlak, gerekli yerlerde ^.^
1
6 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim :) pamuk ve fırça kullanıyorum. İkisi yeterli oluyor. Kalem silgim var fakat çok sert. Daktilo silgisi gibi sert ucu. İnce saç telleri için parlaklık sağlarken sıkıntı yaratıyor. Önerebileceğin ucu yumuşak kalem silgi var mı bildiğin?
Teşekkür ederim^^ Önceden ben de kulak çubuğuyla dağıtırdım sonra doğru olmadığını öğrendim yani resim hocam öyle dedi gsf sınavnda da o tarz dağıtmalı çizimler eleniyormuş. İlk zor gelir kalemle tonlamalar fakat gelişiyosun çizdikçe tavsiye ederim^.^
Ben de Faber Castell'inkini kullanıyorum ve çok memnunum. Beyaz uçlu silgi sert, pembe uçlu silgi yumuşak. Sen beyaz uçludan almışsındır, ikisine de ihtiyaç oluyor. İkisi bir arada da var, iki uçlu kalem şeklinde. Buradan resimlerine bakabilirsin: www.amazon.de/.../ref=mp_s_a_1_1
Yeni keşfettiğim bir araç olduğu için bilmiyordum. Bunu bile zor buldum koca Ankara'da. Netten sipariş vermek gerekecek sanırım. Sen de karakalem çiziyorsun heralde 😊
En İyi Cevaplar