Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok; dünyada da yıllarca yalnız değil miydim? kafana göre şarkı?

dramdan ögh gelse de paylaşıyorum. FRANZ KAFKA reyizin sözü.


Odamda günlerdir yalnızım, ziyanı yok; dünyada da yıllarca yalnız değil miydim? kafana göre şarkı?
Cevapla