Herhangi bir ayın 26sı, ayın sonu mu olur ortası mı?

Arkadaslar belki gecenin bu saatinde çok saçma bir soru farkindayim ama aklıma takildi. Herhangi bir ayın 26sı ayın sonu mu olur ortası mı? Mesela bir arkadașım Bana bugün ben ağustos sonu doğmușum benim dogduğumda çok sıcak değilmiș hava dedi. Bende Ağustosun kaçında diye sorunca 26sı dedi. E dedim 26 sonu değil ki, ortası. Ben öyle deyince bir șey demedi. Ama haksiz mıyım? Ayın 26sı Orta sayilir sonu değil ki, öyle degil mi?
Herhangi bir ayın 26sı, ayın sonu mu olur ortası mı?
Cevapla