
Harry
Ron
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Yanlış anlamazsanız "Hermione" düzeltmesi yapmak istiyorum öncelikle. Ben olsam Digory ile evlendirirdim yakışırdı ikisi. Digory hem karizmatik hemde zeki bir öğrenciydi filmde fazla detay yok fakat kitaplarda zihinlerinden geçen düşüncelere de şahit olunduğu için Harry ve Ron aşırı aptallar. Arkadaşlıkları daha mantıklı benim açımdan, çok iyi bir dostlukları vardı.
ben yazarı olsaydım kesinlikle önce ron ile evlendirirdim sonra ileriki filmleri çeker onlardan birini öldürür sonra hermoni'yi tekrar lord voldemort gibi diriltir ama kötü yapar sonrada harry e musallat ederdim. Lan biz galiba bu yüzden film çekemiyoz :D
Yazar bile sonradan harryle yapmadığına pişman olup özür diledi hatta hortkuluklari ararken harmoniyle çadırda kaldıklarında dans ettikleri zamn onları beraber yapacakmış da son anda vazgeçmiş bunu bizat kendi söyledi keske haleyle olsaydı ya
İkisiyle de değil. Tam okuyucuya heyecan yaptırıp, acaba hangisini seçecek dediği anda kızı kötü büyücülerin eline düşürüp, öldürürdüm. Ya da bilmiyorum. Yazarı ben olsam başta adını Hermonie koymazdım. Her moni bir lira diyesim geliyor.
Yanlış anlamazsanız "Hermione" düzeltmesi yapmak istiyorum öncelikle. Ben olsam Digory ile evlendirirdim yakışırdı ikisi. Digory hem karizmatik hemde zeki bir öğrenciydi filmde fazla detay yok fakat kitaplarda zihinlerinden geçen düşüncelere de şahit olunduğu için Harry ve Ron aşırı aptallar. Arkadaşlıkları daha mantıklı benim açımdan, çok iyi bir dostlukları vardı.
Rica ederim :) Keşke ölmeseydi Sirius'a ve Nymphadora - Lupin çiftine üzüldüğüm kadar üzülmüştüm ona da.
Cevap
16Cevap
Ya ben bu üçü arasındaki arkadaşlık ilişkisini çok seviyordum keşke ron ile evlendirmeseydi Rowling :(( Hani biraz zorlama gelmişti şimdi bunu bunla onuda şunla everelim gitsin demiş gibi hissetmiştim :'( İkisiyle de evlendirmezdim belki muggle birisiyle evlenirdi ya da hiç evlenmez sihir bakanlığında yüksek bir mevkide çalışırdı :((
Hermonie'yi Draco Malfoy ile evlendirirdim kesinlikle 😄 Çünkü en bastan beri birbirlerinden nefret ediyorlar. Ve Hermonie'ye bulanık diye hakaret ediyordu 😄
Ama onlar zit karakterleri biri başarılı iyiyken diğeri kotu ve basarisiz
Ve bu arada harmoniyi canlandıran emma watson filimin ilk 3 4 serisinde gerçekte o çocuğa aşıktı röportajında söylemişti ve o cocukla gercekte ssvgiliydiler bir ara galiba ve harry ve runi gerçekte kardeşi gibi görüyormuş hatta run la öpüşme sahnesi cok zor gerçekleştirmiş
@Nokile bilgilendirme icin tesekkur ederim :)
hermonieyi cektigi ask acisindan dolayi ince hastaliga yakalatir yataginda kan kustururken harry ve ron hangimiz daha bedbahtiz sendromu yasstirdim.
kötü yola düşürür büyücülere kendini satan birine çevirir sonra imana getirir Müslüman yapar büyü müyü her şeye tövbe ettirir. İman aşkı ile öldürürdüm :D
Okurken hep harry harry derdim ron u seçmesi nedeni ile ikisinden azda olsa nefret ederim😏😏
o %65 lik kısım dostluğun ne anlama geldğini çözememiş galiba ya da filmi götünden izlemiş
İkisi de değil bir şey bir şey longbuttom mu neydi soyadı uzun dişlek onla😂
Ron'la. Zaten Ginny'nin Harry için harika bir eş olduğunu düşünüyorum. <3
harry diye bekledim ama hayat hep tam tersini veriyor
filme bir şekilde kendimi katar onunla evlendirirdim :D
ben olsam ikisiyle de evlendirmez acikli bir son yazardim😃😃
tabi ki kendimin gerekirse yeni bir karakter yaratırdım
Harryle hermonie daha çok yakışıyor
Harry'nin yeri çok ayrı o yalnız kalmalı bence
Harry
boşver ron çeksin harry yeterince çekti zaten 😂
Kendimle evlendirirdim
kendimin kendi elimle niye kızı ateşlere atayım :)
Malfoyla evlendirirdim
Ama onlar zit karakterleri biri başarılı iyiyken diğeri kotu ve basarisiz
Ve bu arada harmoniyi canlandıran emma watson filimin ilk 3 4 serisinde gerçekte o çocuğa aşıktı röportajında söylemişti ve o cocukla gercekte ssvgiliydiler bir ara galiba ve harry ve runi gerçekte kardeşi gibi görüyormuş hatta run la öpüşme sahnesi cok zor gerçekleştirmiş
Ron tabikide
Hermonie bence Harry ile evlenmeliydi 🤷🏻♀️
von bence hevvi degil
benimle ya :D
kimseyle
Bence çiçek abbasla evlensin 😛😛😛
Bilemedim.
Ron.
İkisi arasında Ron.
harry tabiki
Harry evlenmeli idi.
Harry
Hqrry
Harry
Ron.
Tabiki harry
Harry
Neville
kendiminnn
Ron evlensin
ronla evlensin gene
gandalfın
Dumbldore :)
Drako
Çok itici bir karakter.
Bakire bırakırdım
Ron.
Draco
Harry
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar