Freddie Mercury hakkında ne düşünüyorsunuz? ? sizce de inanılmaz bir yetenek değil mi?

Kendisini görmeyi geç. hayatımda konserine dahi gitmek istediğim nadir sanatçılardan biri. yaşasaydı belki bir ihtimal. inanılmaz bir ses ve vokal gücü. 1970 yılında kurulan Queen kurubunun solisti. sesi kalbinden gelen bir rock efsanesi. şov adamı. Charlie chaplin kadar yetenekli. feminenligi kliplerinde Oldukça ye veren. inanılmaz sese sahip sanatçı. ucu belli olmayan. sınırlarını zorlayan bir efsane
Freddie  Mercury  hakkında ne düşünüyorsunuz? ?sizce de inanılmaz  bir yetenek  değil mi???
Freddie  Mercury  hakkında ne düşünüyorsunuz? ?sizce de inanılmaz  bir yetenek  değil mi???
Freddie  Mercury  hakkında ne düşünüyorsunuz? ?sizce de inanılmaz  bir yetenek  değil mi???
Freddie  Mercury  hakkında ne düşünüyorsunuz? ?sizce de inanılmaz  bir yetenek  değil mi???
Freddie Mercury hakkında ne düşünüyorsunuz? ? sizce de inanılmaz bir yetenek değil mi?
Cevapla