Kendisini görmeyi geç. hayatımda konserine dahi gitmek istediğim nadir sanatçılardan biri. yaşasaydı belki bir ihtimal. inanılmaz bir ses ve vokal gücü. 1970 yılında kurulan Queen kurubunun solisti. sesi kalbinden gelen bir rock efsanesi. şov adamı. Charlie chaplin kadar yetenekli. feminenligi kliplerinde Oldukça ye veren. inanılmaz sese sahip sanatçı. ucu belli olmayan. sınırlarını zorlayan bir efsane
Freddie Mercury hakkında ne düşünüyorsunuz? ? sizce de inanılmaz bir yetenek değil mi?
hala hayranlığım vardır, küçükken çok dinlerdim bohemian raphsody innuendo falan filan.. ama özellikle İ want it all şarkısının ayrı bir yeri vardır bende. öldüğünde şok olmuştum.. bir defa opera sanatçısıyla konsere çıkmak her yiğidin harcı değil.. Allah rahmet eylesin...
Amin. ... benim de en çok üzüldüğum gorememek. ben o jenerasyondan değilim ama hayranlıkla dinlediğim sanatçı. keşke yaşasaydi diyorum. en azından müzik adına güzel şeyler kattığıni görebilirdim diyorum. kalbim buruk bu konuda. mesela John Lennon içinde bunu hissettim.
valla yaşım 39 olacak yakında..7 yaşımdan beridir metal falan dinliyorum, arada Türk sanat müziği olsun dubstep olsun michael jackson olsun dinledim:) şu rock metal camiasında neler gitti neler sayamadım:S.. gerçekten üstadlar var aralarında, değişim yaratan insanlar.. ve dediğin şeyde evet haklısın, ben mesela Jimmi Hendrix'i görmek isterdim:)(diğerlerini de:D)
En İyi Cevaplar