Kitap okuyun gençler. Bambaşka dünyalara götürür sizi. Araya fazla kitap girdiğinden UYUMSUZ serisini hâlâ bitiremedim ☺️ Serinin 3. kitabıyla yola devam. Melek ayrıntıda gizli 😇
Her anlamda açlığı ve susuzluğu unutmak ister misiniz?
Ya manyak mısınız arkadaşlar? cidden? açlıktan şekerin düşünce kitap oku o zaman. Saçmalamayın. Tamam bizde kitap okuyoz ama ruhumuzu doyursun diye, biyolojimizin kimyamızın ihtiyacını geçirmez bu. Kandırmayın kimseyi.
Kızım elinden öpüyorum seni ayaklarının altı öpülecek kızsın aferin. Bacımsın. Biz evlenemedik kaldık pertledik hayatımız yalan oldu ölümü bekliyoruz. Ayağının altından öpüyorum seni.
Öyle oldu bütün arkadaşlarım atandı evlendi çora çocuğa karıştı biz kaldık nasipte yokmuş sanırım ölümü bekliyoruz öyle. Halbuki çokta iyi bir ev adamı eş ve baba olurdum yani.
En İyi Cevaplar