
Duyguları en iyi yansıtan enstrüman hangisi sizce?
Keman
Gitar
Saz
Flüt
Ney
Piyano
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Elbette piyano, vivaldi buna en büyük örneklerden birisi
@capslck ve?
viyolensel sesleride eklemelisin seceneklere
Her bir enstrümanın kendine has ama bana göre keman ve piyanodur. Özellikle de keman.
Bence hüznü en iyi keman, neşeyi piyano yansıtır
Keman
Cevap
7Cevap
Enstrüman bir araçtır duygularını yansıtmayı bilen ise sanatcidir.
Tam anlatamadim aslında. Marifet enstrümanda değil ona duyguyu veren sanatçıda. Yani bunu keman, saz ya da flüt diye ayırt edemem demek istiyorum.
Duygusunu yansıtan enstrümani bulursa ayrılmaz bir bütündür tabi.
O kadar dinlendirici o kadar hoşki sesi ağırlıhçga göre nota sert sinirli basmakla hırçın ses yumuşak nazikçe basmayla hafif bir ses çok müthiş ya
Piyano
Herkes için farklıdır bence bu... Ben ney ile ifade ediyorum ama bir başkası için saz olabilir 😊
Bir çok enstrümanı denedim ama keman mükemmel bir müzik aleti :D
Keman her duyguyu yansıtır
Piyano sonra keman bence
davul. sinirlendikçe tokmağı geçiriyorsun.
🎹 çalın bana. 🐳
Bazen cümbüş bazen dutar.
Klarnet 👍🏻👍🏻
Piyano
Klarnet ya
Keman ve piyano
Keman bence
Kabak kemane
Piyano
Ney.
keman bence
Gitar
Piyano
Borazan 😀
Ney hastasıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar