
Düğününüzde ilk dans müziği olarak hangi müziği tercih ederdiniz?
Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Bu da burada kalsın..

Şimdi bende onu düşünüyorum desem inandırıcı gelmeyecek :D o yüzden 2. tercih olarak bunu sunuyorum ^^
Yoo inanirdim 😄😄
sen değil hayriş başkaları " aa bak kızın attığını atmış" der :D :D
Amaaan bize ne onlardan 😄
Profilimdekini dinle o zaman piyano ile <3
Mukemmel ❤❤
Misafirlikteyim ve yanlislikla actim bunu. Rezil oldum 😂😂😂
Rezil oluncak bir sarki degil aslinda ama neyse 😁
Son sesti 😁
Umarım benden başka birisi söylemez yoksa şarkıdan soğurum sjsjs bunu çaldırmam ama hoş bir şarkı ve söyleyen de.
Bu sadece sana ait bebeğüm 💕
Başka biri söyledi aşkım aşağıda 😱😱
Kaptirmissin yavru 😄😄
İlk ben dedim banane sjsns
Vaaaay guzel secim 😄
Öyledir, sağoll 😄
Rica ederim ^-^
Cevap
31Cevap
Çok güzel 😍
Șarkının sözlerini meral okay yazmıș. Eşi ve sezen aksu yorumlamıș.
Bilgi icin tesekkur ederim ^-^
İlk şarkı Orhan Ölmez - Damla damla sonra sırasıyla; (Yarın ne olur bilmem ama şimdilik bunlar)
Onu bilmem ama pasta müziği için şunu seçecekleri çok belli :(
:(
Tartışmasız Cem Adrian olurdu. Biz senle bir adım önde.
Kaliteli bir secim aslinda 😄
bu olabilir.
Dugun yapmayi dusunmuyorum ancak yaparsam metallicadan no leaf clover calacak biz iceriye girerken. Ben de muzigin aksine helen gibi olacagim. Bir suru cicek olur.
ilk headbangimiz.
hastasıyız dedeee
bn bunu çalcam
Gülüp, eğlenmek için bunu çaldırtabilirim.
dance me to the end of love çalar, başlarken biter aşkımız
uzun yıllar önce bu şarkıda karar kılmıştım kuzum
https://www.youtube.com/watch?v=mIhI23gBBPQaklıma bu geldi kuzum ama ortak alınacak bir karar bu, daha güzelleri de var şimdi nasip buymuş :-)
bu hoşuma gidiyo
Asker biriyle evleneceğimi ve zeybek le çıkmayı hayal ederdim hep ama nasip o yönde değilmiş 😊 şimdi ise maher zain for the rest of my life ile ilk dansımızı yapmayı düşünüyorum/z
Benim ozel istegim yok esim olacak insana birakirim onun dedigi olsun
Ay vil olveys lav yuuuuu
Wooow o da cokzel 😍
Nickine bir şeyler oluyor.😦
Bilemedim.
Renk degistiriyor herkesin =/ Cok sacma
1 Nisan =//
Gecen senenin sakasi daha hostu. Bu ne ya 😅😕😂
Aynen gözlerimi çok yordu benim. Bebeksi gözlerim bu işkenceye umarum dayanabilir =//
Sitede siyah beyaz duruyor sankii 😣
hele bir dügün olsunda müzik bir kenarda kalsın
Evlenmeyi pek düşünmedim. Eğer evlenirsem de düğün asla düşünmüyorum :D Bana göre çok saçma :)
Ortak secmeyi isterdim
Diyelim ki sen sectin.. Ne secerdin 😄
Senin parçanı begendim uberim.
Gozlere odaklaninca dans ederken guzel seyler ortaya cikartiyor. Yahu ben ne diyorum kaciyorum ben 😄
Kac bakalim :)
İsmail yk Allah belani versin
female teri galliyan 😍
Ali kınık ben seni severken çocuk gibiyim
Hele hele minnos minnos
Bana ellerini ver
Hayat seninle güzel..😍
Yoksa canlı yayindan mi cevapliyirsun 😄😄
adana merkez patlıyor herkes
Evlilik düşünmüyorum.
kurban olayım Mustafa Ceceli calmasinlar da
senin seçtiğin güzelmiş
Daha bir sürü şarkı çıkar o zaman karar veririm
Mahmut tuncer karı gördüm kaydım =/
Bilmem zaten evlenmeyi düşünmüyorum 😏
Sia 'dan bir şeyler seçerdim 😍
bir evlenimde sorun degil dans müizigi
Galatasaray marşı olmali
Belli değil
Düğünün olacak mı diye sorsana :/
Ravis guzel kadın olabilir
O kadar çok varki..
İn My Veins..
Bilmem
ah bu çalan sarkimiz yarim Yarim var ya hani :)
Hababam sınıfı müziği isterdim kanka
Whitney Houston - I Will Always Love You
Evlenince düşünürüm.
Ramstein ohne dich
aşıklar şehri
Üzgünüm o benim sjsjs
benim düğünümde çaldı bile ;)
Çok banelsin sjsjs
Ben zaten çaldırıcam demedim ki sjsjs
sanane
Zorunamı gitti sjsns
yok ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar