Notayla piyano çalmakla notasız çalmak arasındaki fark ne?

Yani hangisi daha becerikli sizce? Ben mesela notaya bakip calamiyorum ama sarkiyi ogrenip uzerinde calisip bir sure sonra caliyorum. Okuluna da gitmedim. Farklarini da biliyorsaniz yazarsaniz sevinirim?
Notayla piyano çalmakla notasız çalmak arasındaki fark ne?
Cevapla