Fon müziği eşliğinde şiir okumak ve paylaşmak istiyorum nasıl yapmalıyım?

Arkadaşlar ses tonum çevredeki neredeyse herkesin dediği üzre gayet iyi. Bende şiir okumayı çok seven bir insanım ancak kendi kendime tabi :) Neyse geçende bir arkadaşın yanında sesli okudum. Çok beğendi. Sınıfta hocam işte oktay şöyle şiir okuyor falan bize okusun mu dedi. Hoca da tabi dedi. Öyle okudum bayağı utanarak ve stresle okumama rağmen çok beğendiler. Bende düşündüm. Okuduğum şiirleri fon müziği eşliğinde kaydedip bir youtube kanalında paylaşmaya karar verdim. Şiir dinlemeyi seven binlerce belki milyonlarca insan var. Ve birçok güzel şiirin seslendirmesi yok. Ancak nasıl bir ortamda yapmalıyım. Fon müziği eşliğinde şiir nasıl okunur falan bunları hiç bilmiyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.
Fon müziği eşliğinde şiir okumak ve paylaşmak istiyorum nasıl yapmalıyım?
Cevapla