Arkadaşlar sizce Tanrıya inanmak ve inanmamak bir tercih midir yoksa kendimizi kandırmak mıdır?

Evet soruma ilginiz için teşekkür ediyorum ! sorum inanç sizcede insanlara tutunacak bir dal üzüntülü ve kederli anlarımızda alın yazısı, kaderimiz buymuş demek ; mutlu ve heyecanlı anlarımızda ise nasibimiz buymuş demek midir? buradan yola çıkarak insanlar yaşamdaki deneyimlerini anlamlı kılmak için inanmaya mı yönelirler İnanç ihtiyaç mıdır veya inanç bir içgüdü müdür? içgüdü ise doğan her insan inanmak mı ister?
İnanç ve milliyet ekseninde toplumlar birleşip devletler kurabilmiştir kurulan devletler kendi dinlerinden olmayanları kendi tarafına çekmek adına işgal veya uzlaşı yoluna gitmişlerdir. Neyse eğer inanç olmasaydı yani kimsenin bir inancı olmasaydı nasıl bir ütopyada yaşayabilirdik? bu son sorum olsun çok dağınık yazmış olabilirim.
Arkadaşlar sizce Tanrıya inanmak ve inanmamak bir tercih midir yoksa kendimizi kandırmak mıdır ?


Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar sizce Tanrıya inanmak ve inanmamak bir tercih midir veya ihtiyaç mıdır?
Güncellemeler
+1 yıl
...
Arkadaşlar sizce Tanrıya inanmak ve inanmamak bir tercih midir yoksa kendimizi kandırmak mıdır?
Cevapla