Baştan neredeyse hiç kitap okumadığımı belirteyim.
Kahraman Tazeoğlu'nun kalemini çok beğeniyorum. İlk "Vazgeçtim." adlı kitabını bir solukta okudum. Yazdıklarının içtenliğini ve trajik, romantik konularını çok beğeniyorum. şu an "Allah'a Emanet Ol." adlı kitabını bitirmek üzereyim ve dahası için yanıp tutuşuyorum diyebilirim.
Öncelikle Kahraman Tazeoğlu'ndan verebileceğiniz tavsiyeler varsa onları alayım. Sonrasında benim gibi depresif, trajik ve hüzünlü öykülere düşkün kişilerden , belki de kitap kurtlarından, benzer kitapları ve yazarları duymak istiyorum :)
Kahraman Tazeoğlu'nun kalemini çok beğeniyorum. İlk "Vazgeçtim." adlı kitabını bir solukta okudum. Yazdıklarının içtenliğini ve trajik, romantik konularını çok beğeniyorum. şu an "Allah'a Emanet Ol." adlı kitabını bitirmek üzereyim ve dahası için yanıp tutuşuyorum diyebilirim.
Öncelikle Kahraman Tazeoğlu'ndan verebileceğiniz tavsiyeler varsa onları alayım. Sonrasında benim gibi depresif, trajik ve hüzünlü öykülere düşkün kişilerden , belki de kitap kurtlarından, benzer kitapları ve yazarları duymak istiyorum :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar