Birkaç tane de söyleyebilirsiniz.
Hint filmi sevmiyor veya izlemiyorsanız görüş atmanıza gerek yok.
Hint filmi sevmiyor veya izlemiyorsanız görüş atmanıza gerek yok.
My Name İs Khan ve 3 İdiots çok muhteşem fimler mutlaka izlemelisin 😊 Aamir Khanın Ghajini filmi de güzeldi ama dövüş sahneleri çok saçma 😊
Aynen fazlasıyla hemde ama kurgu iyi 👍😊
Anjaana anjaani
kabhi khushi kabhie gham
Çoğu güzel zaten
İlk filmi ilk defa duyuyorum. Nasıl bir film?
Çok güzel. Erkek Çalıştığı şirkette yanlış bir hamlesi yüzünden şirketi zorla koydu bu yüzden istifa etti kadın ise sevgilisi tarafından aldatıldığını öğrendi İkisinide yolu intihar etmek üzere bir köprüde kesişti sonrası izlersin
Priyanka oynuyormuş çok severim onu. Ranbiri pek sevmesem de film güzele benziyor izleyeceğim teşekkürlrr.
Evet Priyanka Chopra'ya bayılıyorum
Hatta bugün doğum günü 34 yaşına girdi
Haaaa bak bunu bilmiyodum. Bajirao mastanide mükemmel bir oyunculuğu vardı. Film de mükemmeldi. İzledin mi?
3 idiots'u izledim bir tek onuda beğendim , belki başka güzel filmleride vardır ama bilmiyorum
3 idiotsu sevdiysen büyük ihtimal PK'yi de beğenirsin.
Kötü hint filmi izlemedim :)
En iyileri?
Cevap
7Cevap
my name is khan
ghajini
fanaa
anjaana anjaani
vivah
dhoom 3
Anjaana anjaani ve vivahı izlemedim.
vivahı geçtim.
anjaana anjaaniyi izle
Tamam bakayım.😄
:)
.
.
Priyanka chopra ve ranbir kapoor başroldeymiş. Priyanka hem aşırı güzel. Hem de gerçekten rol yapabilen sayılı kadın oyuncudan birisi. Çok severim. Ama ranbiri hiç sevmem. Yine de izleyeceğim😄
sevmiyor olabilirsin ama o filmdeki rolü çok başarılı.
black ya da the black emin değilim :D türkçe uyarlamasıda vardı sanırım
Black evet.
Aamir khan in filmlerini zaten yazmislar hep ama benim en sevdigim ve hatta sevdigim tek ask filmi. Barfi. Bu film bir baska
Aashiqui 2
Ek Villain
Bajrangi Bhaijaan
Raanjhanaa
Yeh Jawaani Hai Deewani
PK
3 İdiots
Taare Zameen Par...
Bence Jab Tak Hai Jaan
VE Amir in oynadığı Rab ile başlayan aşk/komedi/ dans karışımı filmi
Rab ne bana di jodide aamir değil shahrukh oynuyor.
Ben de çok fazla izledim. En sevdiklerin neler şöyle az bilinenlerden?
Salman mı? Olmadı bu ben shahrukhcuyum😄
😄 ya salman film çekmediği sürece iyi 😄😄 bajrangi bhaijaanı al gerisi vasat 😄
Çok severim hint filmlerini. Ghajini, dhoom 3, ek villain hatırladığım güzel filmlerden
My Name is Khan
3 idiot
Ghajini
Peekay
Bunlar izlediğim en başarılı olanları.
aamir khanın tüm filmleri bence harika ama özellikle fanaa ghajini harikaydı
Sangam izlediğim en iyi hint filmidir
Duymadım bile 😄
Hint filmi önerisi istedinde bu fimi size önerdim ama dikkate almadinız sanırım. . zamana göre eski ama Hindistan'da o zamanin en iyi filmi ve en iyi oyunculuk ödülüne laik bir film. . dublajını bulmamadım altyazı olarak izledim süre uzun sıkılmam dersen izlemeni tavsiye ederim
Bu sefer dikkate alacağım😄 raj kapoor oynuyormuş eminim izlenmeye değerdir.
sürenin uzun olması belki bayabilir, ama izledikçe konu içine çekiyor sizi :) umarım beğenisin
Hint filmlerinin geneli uzun zaten. Alışkınım😄
peki o halde iyi seyirler :)
En iyi film Ghajini, en iyi dizi Beintehaa
Dizi izlemiyorum.
sevmiyrum ama bazıları süper
3 ıdiots manyak bişeydi mesela
Süperlerse neden sevmiyorsun?😄
çoğu mal gibi kanka. hele şu ortada oynamaya başlıyorlar yaa çileden çıkııyorum valla😂
Bence son yıllarda hollywooddan daha iyiler. O müziklerini çok beğeniyorum ben vr de çok iyi fans ediyorlar. İzlediğim en kötü danslar 3 idiotstakilerdi. En az 3 idiots kadar güzel 100 hint filmi izlemişimdir.
izleyipde ğişman olmadığım 6-7 tanedir
Bence sen dikkatli seçmemişsin filmleri. 300'den fazla hint filmi izlemişimdir pişman olduğum 6-7 tane bike yoktur😄 Mesela izlediğin ve en beğenmediğin hint filmi hangisi?
adlarını hatırlamam çok zor. aşırı derecede film izlemiş birisiyim (hint fazla izlemedim)
ben sevdiklerimi söyülreyeiö
amir khan ın
pk--öğretmenlik yaptığı bir film vardı mükemmel😂
dhoom 3 den nefret ettim çünkü filmin en önemli yeri prestij filminden alıntı😒
my name is khan
çocuklukan itaberen gözleri görmeeyen bir kız vardı birde
bence sadece dram filmleri yapsınlar onlar🙄
Zaten sinemanın temel taşı dramdır. Dediğim gibi çoğu saçma değil. Sadece dikkatli seçmek gerekiyor. Mesela yüzlerce berbat ötesi hollywood filmi var imdbsi 3 olan. Dhoom 3 dediğin gibi hintlilerin bile en nefret ettiği filmler arasındadır. Aamir khanın onca iyi filmi varken dhoom 3 ilk 20 aamir khan filmi arasına giremez bana göre. Kaliteli aksiyon için Don serisine bakabilirsin. Ya da sen gelip bana da sorabilirsin hint filmi izleyeceğin zaman iyi mi diye 😄😄😄😄
olur ama yakın felecekte planlarımda yoklar😂
şu an birkaç sitcom ve eski filmleri izliyorum ben kanka manyak şeyler var ya😂
eskiden hollywood daha kalbe hitap ediyormuş harbiden🤗
Tabiiki az önce demiştin ya hint sineması dramda iyi diye. Hollywoodda eskiden öyleydi şimdi saçma aksiyon ve süper kahraman filmleri yapmaya başladılar. Siyah beyaz döneme bayılırım sinemadaki.
süper kahramanlık filmlerine laf söyleme😡marvelinkiler güzel bence😂
Sinema öğrencisiyim. İleride sinema uğruna ne yapmak istersin deseler. Marveli sektörden kaldırırım derim...
vay hayallerimin bölümüydü😍
marvel çocukluk hayallerimi gerçekleştiriyor ve eminm ki birçok erkek de çocukluğunda birbirleriyle kapıştırmayı düşünmüştür kahramanları😂
İşte çocuklar için güzeller. Demek istediğim de bu😄
çocukluğumuzu yaşatalım😂
Sanam teri kasam - ghajiini - dhomm3
Ghajini.. <3 Öldüm ulan ona.
Aashique
Aashiqui 2 mi? Çünkü Aashiqui siyah beyaz dönemin çok eski bir bollywood filmi😄
2 si *_*
3 idiots tabiki :)
Benim adım Khan
Agneepath
3 idiot 😍😍😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar