Resim yapmak ya da karakalem çizimle uğraşanlar var mı aramızda?

Son zamanlarda yaşadıklarım yüzünden biraz içe kapandım ve şimdi de kendimi ifade etme aracı olarak resim yapmaya heves ettim.

Daha önce de ciddi anlamda resim/çizim denemem pek olmadı. Yeni başlayacak birine ne önerirsiniz? Malzemeler, teknikler, ipuçları vs aklınıza gelebilecek herşey olur. Hangi malzeme ile başlasam daha az zorlanırım ya da renkli resimler için ne tür boya daha kullanışlıdır? Nasıl bir kağıt kullanmalıyım ya da tuval üzerinde başlasam zorlanır mıyım? Şimdiden teşekkür ederim.
Resim yapmak ya da karakalem çizimle uğraşanlar var mı aramızda?
Cevapla