önerir misiniz?
çoğu ergence ve berbat çat pat bir iki tane bulmuştum onlarda bitti ya :(((((
çoğu ergence ve berbat çat pat bir iki tane bulmuştum onlarda bitti ya :(((((
ergenlik vıcık vıcık orada ya, wattpat okuyacağına git gerçekten kitapların epub versiyonlarını oku
nasıl yani
git de gerçek kitap oku ya da en azından e-kitap oku diyorum; kaliteyi wattpad te arıyorsan aradığın kalite de çok düşüktür
Kaliteyi Wattpad'da mı arıyorsun?
biliyorum ama napim başka sitelerden önerirsen dinlerim
Niye sitelerden okuma ihtiyacı duyuyorsun?
Kütüphaneler süs için mi kuruldu?
kütüphanede çok sıkılıyorum ve hep bir patırtı gelen giden oluyorr
Kütüphanede okumak zorunda değilsin. Üye olup 15 günlüğüne ödünç kitap alabilirsin. Bir aya kadar uzatma imkanı da var süreyi. Sessiz bir yere gidip okuyabilirsin böylece.
Ölüme fısıldayan adam der giderim..
o kütüphanemde vardı bir ara ama sonra sıkmaya başladı okumadım
Cevap
3Cevap
Wattpadde kalite arama. Klasiklerde ara.
kaliteli hikaye derken ne tür nasıl hikayeler?
oradan iyi kitap çıkmaz gibi geliyor
haklısın
Yabancı, psikopat, benimle yan oku bunları
Okuyorum
Fahişeyle dans
Mükemmel
ay em fine
deli :/
aşktan kaçarken
mülteci
vs.
deli okudum
o ilk baştaki berbat
Okumam hic
hiç okumadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar