Biyoloji, fizik ve kimyaya nasıl çalışılır?

Arkadaşlar biyoloji fizik ve kimya derslerine nasıl çalışılır? Siz nası çalışıyorsunuz veya nasıl çalıştınız? Ben çok zorlanıyorum çalışarak düzeltebilir miyim?
Biyoloji, fizik ve kimyaya nasıl çalışılır?
Cevapla