Ankara'lı ve oyun havası sevenler yardımcı olursanız sevinirim.
Fragmanda çalan oyun havasını biliyor musunuz?
bilmiyorum.
bir master vardı mehmetcetiin :D onu anımsadım bir an profil resminden :D
sen misin?
o master olan?
o musun diye sordular sanırım. öyle mi :D
aynen yaa. Çok iyi biriydi...
Çalan müzik, Mehmet Demirtaş - Atım Arap kardeşim. Mehmet apçamın yorumu bu ☺
Kendisinn Sincan ayaşlılar pasajında dükkanı da vardır Ankarada. Buyur müzik. www.izlesene.com/.../8008718
Teşekkür ederim, Allahtan Sincanlıyız ha bir işe yaradı ☺ heh tekrar teşekkürler, hayırlı geceler.
Atım arap, Ankaralı olarak buyur hemen bildim
Teşekkürler, eski mehmetcetin09 muydu niikiniz
Muhtemelen film için bilindik bir şarkıyı değiştirmiştirler
Anladım tanıdık da geliyo ama işte :)
Cevap
15Cevap
Ankaralıyım fakat oyun havası pek dinlemem atım arap olabilir ama çok tanıdık gibi
Rica ederim
en iyi görüş seç 1 exper at Allah sevdiğine kavuştursun :) eddd
Çok güzel ya seviyom ben :)
haydi haydi olabilr mesela :D
niye
Bilmiyorum malesef :/ keşke yardımcı olabilsem
Atım arap eski tarz saz çalışı... ama
😍 vek
atım arap çalıyor
abi haydasızı var ama verebilirim : ) şarkı çok farklı çıktı : )
https://www.youtube.com/watch?v=HY0g-YeiL0Q
buyur abi şarkı bu : )
Bilmiyorum 😛
Bilmiyorum
Kızlar dura dura
Hiç bilmiyorum.
Hayır.
Öğrenmiş olduk :)
Hayır.
Hayır.
Hayır ☺
Kizlar dura dura
Evett bro
Hmm hayirlisi
Blmyrm
Bilmiyorum.
bilmiyoruz
Atım arap
Bilmiyorum
yok knk
kızlar dura dura
biliyor m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar