Seni kaybettiğim sabahta başka birisi seni bulur
Mutsuz uyanırım peşini bırakmaz gurur
Zerafetinden ötürü tüm çiçekler sana selam durur
Dışım, "Bırak geçmiş!" diyor. İçim, "Gelecek!"
Gelecek diye beklerken, içim geçmiş.
Hem bu saatten sonra ne için gelecek?
Ona desin ki biri, bunun için geçmiş.
süpersin :D
Heheh estağfurullah :)
Dur ben de Türkçe Rap'ten bir bölüm yazayım:
Neyse geçmiş aynı yerde düşüşlerimi izlesin
Bu gülüşleri bir şarkı kadar dinle, güneşe çiz resim
Odam kadar izbesin ve soğuk bir denizdesin
Çocukluk aşkı gibi bir hıçkırıksın, hep genizdesin... ( Hidra - Çünkü Bu )
¤ Adam mükemmel yazmış değil mi?
hidra dinlemem :)
sesin kötüymüş ya
hhahhahahaha güldürdün :D:D:D
Canfeza mı bu?
evet :)
ben 2008 den beri dinliyorum orhanı aynen çok iyi her şarkısına aşığım :) bende memnun oldum dinleyen bir bayan gördüm diye :D
tükenmez kalem :D
çok ince sözleri :) müzik çaldığında sanki sen sus ben konuyu biliyorum der gibi :D:D
Cevap
5Cevap
Evet yaa haklisin jüjü şarkı souluyelim
Uluuusss cebeci cankayaa kardaş deriz kankayaaa la bize her yer Paris değil ula bize her yer angaraaaaaa :-)
ya offff :D:D:D:D:D:D:D:D:D sesli güldüm :D:D::DD
buna benzer bir şarkı vardi..
Karadenizin hırçın mavisi
ve dağların yeşil kuşağı
doğrudur :D
Hangimiz düşmedik kara sevdaya
Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Hangimiz bir kuytu köşe başında
Bir vefasız için yol gözlemedik
burda da gözükmüyor hani gündüz ya :D
Maşallah.
Bende göremiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?