Bu ressam bildiğiniz çleme yapmış resim nasıl olmuş sizce?
Kendi resmini çizerken kendini resmini çizen kendisini çizmiş çok kafam karıştı bu resimde akıl kahrı değil anlamak çözebilen varsa yazsın tek cümlede söylebilende yazsın :D
Özet olarak kendisi kendisini çizmiş sonra kendisi kendisini çizmiş :D
Valla karsti kafam simdi hangisi ressam :/ Haa simdi anladm bu tablonun tamami yani ahahah zekaya bak adamdaki yaa bunu dusunmek bayaga enerji sarf ettirir
Bu resim nasıl çizilir bir bilgim yok ama bu kadar ustaca bir çizim olamaz gibi geliyor. Sanki bir fotoğraftan yararlanılmış. Çünkü resimdeki 3 boyut, yüzdeki gerçeklik fotoğraf ile resmin bir sentezi gibi geliyor bana.
Dediğin gibi olsa da bir şaheser olur. Benim kastettiğim daha fazlası. Bu resimden tuval anlaşılmıyor. Tuval, fotoğraf ile sentezlenmiş olabilir deyim belki daha iyi anlaşılır.
Ona diyecek bir şeyim yok. Söylediklerim de bir bilgiye dayanmıyor. Bir çizimin bu kadar ustalıkla, bu kadar gerçeklikle yapılamayacağından hareketle sadece bir tahmin.
En İyi Cevaplar